حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت الله خزعلی عیادت کرد.

عیادت حجت الاسلام گلپایگانی از آیت الله خزعلیبه گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت الله خزعلی عیادت کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عصر روز گذشته (شنبه) با حضور در منزل آیت الله خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری از ایشان عیادت و با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی کرد.

آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی (نماینده سمنان در مجلس خبرگان قانون اساسی)، عضو سابق شورای نگهبان برای ۲۰ سال، عضو مجلس خبرگان رهبری از ابتدا تاکنون و مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر است.
منبع: دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    خدایا بحق محمد و آل محمد این فقیه فرزانه را عافیت و صحت کامل عطا فرما آیت الله خزعلی از یاران با وفای امام خمینی(ره) و مجاهد عرصه های گوناگون دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و یاور مخلص حضرت امام خامنه ای(مدظله) می باشند. از همه مؤمنین درخواست دارم برای سلامتی این عالم ربانی و عامل به قرآن که دنیا شاهد بود وقتی فرزندش از مسیر نظام اسلامی فاصله گرفت از او تبری جست و علنا اعلام کرد که با هیچ کسی در برابر ارزش های اسلام ناب معامله نمی کند حتی اگر فرزندش باشد. و این درسی ماندگار است برای آنانکه نمی خواهند برای جاه و دنیا طلبی، دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن خوشحال شوند، خانواده معزز شهدا نگران و آخرت خود را خراب کنند.
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    اللهم اشف کل مریض

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس