کد خبر 411325
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم، چون تیمی که می خواهد ببرد، باید خلق موقعیت کند.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت:  از نظر فنی نیمه اول آن چیزی که می‌خواستیم نبودیم و خیلی توپ از دست دادیم. نتوانستیم به خوبی مالکیت توپ را داشته باشیم و پرسپولیس از اشتباه‌های ما توانست موقعیت خلق کند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر شدیم اما باز چیزی که می‌خواستیم نبودیم. متاسفانه در این بازی از عملکرد بازیکنانم راضی نبودیم و تیمی که می‌خواهد برنده شود باید موقعیت خلق کند اما موقعیتی خلق نکردیم.

صمد مرفاوی تصریح کرد: از کناره‌ها خوب نبودیم اما نصرتی و ساموئل دو مدافع وسط ما خوب بودند.تیمی که کیفیت لازم را نداشته باشد ممکن است حریفش با یک موقعیت هم به گل برسد. گل پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید که مدتی است روی آن کار می‌کنیم اما بازیکنی که باید یارگیری می‌کرد نتوانست وظیفه‌اش را انجام بدهد و گل خوردیم و کیفیت خوبی نداشتیم و باختیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه نتوانستید موقعیت زیادی خلق کنید، گفت: در تمام مدت مربیگری‌ام هیچ وقت مثل امسال تلاش نکردیم و تمام کارهای لازم را انجام دادیم . نفراتی را جابه جا کردیم اما به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم.

مرفاوی گفت: طبیعی است که یک تیم برای گلزنی نیاز به مهاجم سرعتی دارد و بازیکنانی داشته باشد که بتوانند حفظ توپ کنند اما ما در خط جلو بازیکنان لازم را نداریم و به همین دلیل هم خوب موقعیت خلق نمی‌کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش 16هفته نبرده و چقدر شانس دارد که پیکان در لیگ بماند،گفت: امیدواریم در دو بازی دیگر که با حریفان روبه رو داریم پیروز شویم. امیدواریم که بازی‌های بعدی را خوب انجام بدهیم و هنوز چیزی مشخص نیست و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا به خواسته‌مان برسیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس