کد خبر 416156
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: توجه به جوانان هم چنان در اولویت تیم ملی کشتی فرنگی ایران خواهد بود. البته در کنار آن از با تجربه‌ها نیز به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، احد پازاج درباره قهرمانی تیم ‌ملی کشتی فرنگی در ر‌قابت‌های قهرمانی آسیا، اظها‌ر کرد: با توجه به این که تیم جوانی را به این مسابقات اعزام کردیم، کسب عنوان قهرمانی بسیار با ارزش بود. خوشحالیم جوانان تیم ‌ملی توانستند بیشتر از توان خود ظاهر شوند و به اعتماد کادرفنی خیلی خوب پاسخ دادند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: متاسفانه در روز اول این ر‌قابت‌ها نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و محسن حاجی پور در سبک وزن در حد انتظار کشتی نگرفت و عابدین زاده نیز علی‌رغم این که از حریف ازبک خود که حریف اصلی‌اش بود شش بر صفر جلو بود اما به دلیل مصدومیت نتوانست به کار ادامه دهد و به عنوان پنجمی رسید، اما در روز دوم جوانان تیم ‌ملی واقعا خوب کار کردند و در ر‌قابت‌ نزدیکی که با دو، سه کشور دیگر داشتیم توانستیم پیشی بگیریم و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی با بیان این که توجه به جوانان هم‌چنان در تیم ‌ملی کشتی فرنگی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: باید به این نفرات جوان فرصت بیشتری بدهیم تا بتوانند خود را در میادین مختلف به خوبی نشان دهند. البته با تجربه‌های تیم ‌ملی هم از سرمایه‌های کشتی ایران هستند و سال‌ها روی آنها زحمت کشیده شده و هزینه‌های زیادی نیز بابت آنها صرف شده تا به این‌جا برسند. بنا‌بر‌این در کنار توجه به جوانان از حضور این بزرگان نیز باید به نحو احسن استفاده کنیم.

پازاج درباره عملکرد ضعیف محسن حاجی پور و بشیر باباجان زاده در ر‌قابت‌های قهرمانی آسیا نیز، اضافه کرد: متاسفانه حاجی پور در حد انتظار حاضر نشد. او در جا‌م جها‌نی کشتی های خوبی را گرفت و در تمرینات نیز خوب و پر تلاش ظاهر شد، اما نمی دانم به چه علت نتوانست در این ر‌قابت‌ها خوب کشتی بگیرد. باید به باباجان زاده نیز فرصت بیشتری بدهیم. او کشتی‌گیر‌ خوبی است و اگر به تمرینات خود پر تلاش ادامه دهد می‌تواند حتی در دنیا نیز به روی سکو برود. باباجان زاده هر گاه که از اردوهای تیم ‌ملی دور می‌شود و تمرینات را ترک می‌کند متاسفانه آمادگی خود را از دست می‌دهد. بالاخره پتانسیل‌ سنگین وزن کشتی ایران همین است. به دنبال این هستیم تا در ر‌قابت‌های مختلف چند جوان مستعد را نیز در این وزن شناسایی کنیم تا به مشکل بر نخوریم.

وی درباره احتمال برگزاری ر‌قابت‌ انتخابی وزن 59 کیلوگرم در جریان تورنمنت آمریکا میان سوریان ، نوربخش و حاجی پور، گفت: در آمریکا ر‌قابت‌ها تیم به تیم است و ما نیز قصدی برای برگزاری ر‌قابت‌های انتخابی در آمریکا نداریم. همه نفرات عزم خود را جزم کرده‌اند تا در ر‌قابت‌های انتخابی کشتی بگیرند. همان طور که در آمریکا و روسیه نیز نفرات تیم ‌ملی بر اساس ر‌قابت‌ انتخابی مشخص می‌شود در ایران نیز ما کاملا به این فرایند عمل خواهیم کرد.

پازاج در پایان با قدردانی از حما‌یت‌های خوب فدراسیون کشتی از تیم ‌ملی کشتی فرنگی، گفت: فدراسیون بیش از حد توان خود از ما حمایت کرده است و امیدوارم که دستگاه‌های مسئول دیگر نیز در سال کسب سهمیه المپیک از کشتی حمایت بیشتری داشته باشند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس