کد خبر 418187
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶

حسین فرکی در برنامه 90 درباره قهرمانی تیمش گفت.

به گزارش مشرق، حسین فرکی سرمربی سپاهان که به عنوان مربی قهرمان به برنامه 90 رفته بود بعد از تشکری کامل از همه اعضای کادر تیمش ، درباره اینکه در میانه های فصل شعارهایی علیه او سر داده می شد گفت:«من بارها گفتم اگر نتیجه ای نمی گرفتیم ، فشارها زیاد می شد چون سپاهان تیم پر افتخاری بود. »

او درباره نقش بازگشت محرم در قهرمانی تیمش هم گفت:«بی شک بازیکنان عالی بودند اما وقتی محرم آمد تیم دوباره بلند شد. من بعد از بازی با صبا می دانستم و بچه هایم هم مصمم شدند که برای قهرمانی برویم . ما تراکتورسازی ، پرسپولیس و باقی حریفان را بردیم. وقتی بازی یک بر یک شد ، شما دیدید چطور تیم دوید که قهرمان شود.»

او درباره اشتباهات داوری در دوبازی این تیم با پرسپولیس و تراکتورسازی به سود اصفهانی ها هم گفت:«قبل از من آقای فنایی اینجا بود و حرف خوبی زد.اگر کل داوری ها را ببینید ، همه تیم ها هم سود بردند و هم ضرر کردند. مثلا در همین بازی ما با نفت دیدید که داور پشت 18 ما یک خطا به نفت داد و آنها گل تساوی را زدند اما خطایی نشده بود. یا بازی های زیاد دیگری هم بود که ما از آنها ضربه خوردیم.»

عادل درباره شادی مدیر سپاهان بعد از قهرمانی پرسید و اینکه او حسابی هیجان داشته است. عادل شعری خواند با این مضمون:«حرکات موزون فراوونه!!!» تا نشان دهد مدیر سپاهان حسابی در این جشن حرکات موزون داشته و فرکی در پایان این همه هیجان عادل ، خیلی ریلکس گفت:«عادی است ،  تیم قهرمان شده و خوشحال بوده است دیگر! نمی دانم چرا می خندی عادل جان .»

او درباره ادامه فعالیتش با سپاهان گفت:« یکسال دیگر با سپاهانی ها قرارداد دارم اما زمان خواستم تا فکر کنم. نمی دانم تقدیرم چی است. سال قبل هم دیدید که باید می رفتم یک پایم را عمل می کردم. الان باید برای پای دیگرم برنامه ریزی کنم.»

او درباره دست نوشت هایش در طول بازی هم گفت:«معمولا 10 موردی را در نیمه اول می نویسم. در نیمه دوم هیچ چیزی نمی نویسم. با دو رنگ معمولا نمی نوشتم اما ممکن است موردی از دو خودکار استفاده کردم. من نکات را می نویسم که یادم نرود.»

فرکی درباره اینکه سه مهاجمش خیلی در قهرمانی تیم نقش داشتند ، گفت:«من اعتقادم به کل تیمم است . تیم نتیجه تلاش همه بچه ها را گرفت اما انصافا فورواردهای مان هم زحمت کشیدند.»

او درباره برنامه طنزی که قبل از عید برایش در 90 پخش شده بود ، گفت:«تو آن برنامه خیلی های دیگر شبیه تر از من بودند. تجدید خاطره ای شد روی حرکات فوتبالی !»

او درباره اتفاقات 90 هم گفت:«دوست داشتم بیشتر حرف بزنم. بحث های فنی زیادی بود ، ما تیم مان در میان دو تیم شایسته دیگر که لایق قهرمانی بودند ف باید بگویم ، این ده دقیقه آخر بازی را اگر ببنید و مردم ببینند ، متوجه می شوند این موضوعات به سپاهانی ها اصلا ربطی نداشته است. ما بازی مان حتی از بازی تبریز زودتر تمام شد ، قبل از ان از دقیقه 80  می توانستند نتایج بازی را به کلی عوض کنند. ولی اینکه می خواهند مسائل را به ما ربط بدهند که یکجوری ما را وارد کنند ، کار درستی نیست. آنها باید دنبال شخصی بگردند که گفته نتیجه را مساوی اعلام کرده است. خدای ناکرده با احساسات این هواداران چطور بازی شده. من خیلی ناراحتم از اینکه سوءاستفاده  از مردم تبریز شده است. باید دید چه اتفاقی در آن 3 دقیقه آخر افتاده است که همه چیز را به هم ریختند. ما 6 هفته پایانی را بردیم که بتوانیم قهرمان شویم. آمار نشان می دهد که ما قهرمانیم. ما نشان دادیم لیگ 30 هفته است نه 29 هفته.»

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    چرا تیم سپاهان داروی مسوم کننده استفاده می کنه و هیچ کس هم عرضه رسیدگی نداره؟
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    ZENDE BAD AGA FARAKI
  • aras ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    چشم سرباز بی چاره رو کور کردن آب از آب تکون نخورد ، اینکه دیگه چیزی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس