کد خبر 418621
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

به نظر می رسد دیدار در برابر ختافه، آخرین بازی اسطوره با پیراهن رئال مادرید باشد.

به گزارش مشرق، AS نوشت: ایکر کاسیاس احتمالا در آخرین بازی رئال مادرید در برنابئو، از رئال مادرید خداحافظی می کند و از این تیم جدا خواهد شد. این موضوع درحالی مطرح می شود که آنچلوتی در کنفرانس پیش از بازی رئال مادرید در برابر اسپانیول، ادعا کرده بود که در دو بازی آینده، یک بازی به کیلور ناواس خواهد رسید و یک بازی به کاسیاس و به نظر می رسد، آخرین بازی رئال مادرید در فصل جاری که در برابر اسپانیول انجام می شود، بازی خداحافظی سن ایکر از مادریدیستا باشد.

شایعه جدایی کاسیاس درحالی مطرح می شود که اطلاعاتی بسیار موثق، خبر از توافق رئال مادرید و داوید ده خیا خبر می دهند و به نظر نمی رسد ایکر کاسیاس، جایگاهی را در رئال مادرید داشته باشد. گفتنی است که کاسیاس همچنان یک سال با رئال مادرید قرارداد دارد، اما عواملی چون نیمکت نشینی در بازی های فصل های اخیر و مخصوصاً سوت های انتقادی در برنابئو، باعث جدایی  کاسیاس خواهد شد.

در هر صورت، آخرین بازی احتمالی کاسیاس برای رئال مادرید می تواند برای وی با یک رکورد شکنی همراه باشد، کاسیاس هم اکنون با کسب 333 پیروزی در لالیگا، با رکورد زوبی زارتا برابر شده است و در صورت پیروی در برابر ختافه، می تواند رکورد زوبی زارتا را بشکند.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس