برای رئالی ها امشب شب قضاوت است، قضاوت درباره این که ایکر کاسیاس در بازی امشب برای همیشه با رئال مادرید خداحافظی کند یا خیر، گرت بیل به فروش برسد یا خیر.

گروه ورزشی مشرق - بازی امشب دو تیم رئال مادرید و ختافه به عنوان دربی خفیف شهر مادرید یا همان «مینی دربی مادریلنیو» در حالی کلید می‌خورد که چند موضوع مهم گریبان مقامات باشگاه ثروتمند مادرید را گرفته و رها نمی‌کند، هر مسئولی هم که زیر ذره بین رسانه‌ها قرار گرفته، تقصیر را به گردن دیگری انداخته و از مردم خواسته تا در این باره قضاوت کنند و امشب شب قضاوت است.

رفراندوم در شب سخت برنابئو

قضاوت درباره این که ایکر کاسیاس در بازی امشب برای همیشه با رئال مادرید خداحافظی کند یا خیر، گرت بیل به فروش برسد یا خیر، آکادمی حقوق ورزشی رئال مادرید به علت مشکلات عدیده مالی برای مدتی نامعلوم تعطیل اعلام شود یا خیر و بالاخره این که آنجلوتی راهی میلان بشود یا خیر.

رفراندوم در شب سخت برنابئو

هر چند هواداران رئال مادرید اولین و آخرین تصمیم گیرنده در این موارد نیستند اما رفتار آنها در بازی مهم امشب برای تصمیم گیری مقامات رئال مادرید بسیار اهمیت خواهد داشت. اگر شعر علیه آنجلوتی فضای برنابئو را اشغال کند، فلورنتینو پرس هم راحت‌تر می‌تواند در این خصوص حکم صادر کند. اگر خبری از حمایت تاریخی مردم مادرید از کاسیاس نباشد، خرید دخه‌آ از منچستریونایتد نیز ساده تر و سریع تر صورت می‌گیرد.

رفراندوم در شب سخت برنابئو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس