در این چهار فضای صورتی رنگ عکس نمادینی از یک خانم کشیده شده و هیچ آقایی اجازه پارک کردن ماشین خود را در این مکان ندارد. پیش از این نیز چنین کاری در فروشگاه های کره ای و آلمانی انجام شده بود. اما این پارکینگ های صورتی سایز بزرگ این سوال را ایجاد کرد که آیا رانندگی خانم ها بدتر از آقایون است که نیاز به چنین فضای مجزا و بزرگتری برای پارک دارند؟
واکنش ها به این پارکینگ های مجزا به کل کل های رانندگی هم رسید به طوریکه برخی پیشنهاد دادند که باید پارکینگ مجزایی نیز برای رانندگان مبتدی طراحی شود و جنسیتی کردن پارکینگ معنایی ندارد. اما مسئولین این فروشگاه معتقدند که این کار ربطی به تبعیض نژادی نداشته و صرفا راهی برای نشان دادن محبت و احترام به خانم هاست.
حالا هیچ بعید نیست که در آینده برخی از فروشگاه های بزرگ دیگر نیز از این طریق برای کشاندن خانم ها به فروشگاهشان و فروش بیشتر از این ترفند استفاده کنند.