کد خبر 426351
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم در ادامه بر لزوم حرکت در مسیر ولایت و خدمت به امام زمان (عج) گفتند: ایران را خانه امام زمان (عج) بدانیم و در این راه با تمام قدرت و توان خدمت کنیم.

 به گزارش مشرق، آیت الله علوی گرگانی، در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان قرارگاه مهندسی و پدافند غیر عامل خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران، اظهار داشت: خداوند همه انسان ها را مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد تا انسان های صادق از دروغگو شناسایی شوند.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه گاهی سختی های دنیا آزمون الهی هستند تصریح کرد: بیماری ها، گرفتاری ها، سختی ها و مشکلاتی که در زندگی وجود دارد گاهی ناشی از آزمون الهی است که باید سعی کنیم به خوبی از پس این امتحانات الهی بربیاییم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه امام حسین (ع) از آزمون الهی سربلند بیرون آمدندگفت:حضرت سید الشهدا(ع)درمقابل سختی ها و از دست دادن عزیزانش گلایه و شکایتی به درگاه خدا نکردند و در گودی قتلگاه نیز رضایت خود را منوط به رضایت خدا دانستند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به راهپیمایی 20میلیونی اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) در راه خداوند از خود گذشتند و به همین دلیل امروز خدا به ایشان عظمتی کم نظیر داده است.

وی افزود: خداوند امام حسین (ع) را نیز مورد امتحان قرار داده است، آیا ما فکر می کنیم از این امر مستثناء خواهیم بود؟

این مرجع تقلید با اشاره به عزت روز افزون سید الشهداء (ع) در دنیا اظهار داشت: یزید روزی گمان می کرد که پیروز میدان شده است در حالی که امروز امام حسین(ع) در دنیا عظمتی بی نظیر دارد و هر روز نیز بر عظمت حضرت افزوده می شود.

ایران، خانه امام زمان(عج)

 استاد خارج فقه حوزه علمیه قم در ادامه بر لزوم حرکت در مسیر ولایت و خدمت به امام زمان (عج) گفت: ایران را خانه امام زمان (عج) بدانیم و در این راه با تمام قدرت و توان خدمت کنیم.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه با همدلی و همزبانی مردم و مسئولین دشمنان نمی توانند به کشور آسیب وارد کنند تصریح کرد: تا هنگامی که با همدلی و همزبانی در مسیر ولایت استوار باشیم، دشمنان جرات ضربه زدن به نظام را نخواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به خوی گربه صفتی استکبار اظهار داشت: دشمنان، زمانی به ما آسیب وارد خواهند کرد که از گرمی همدلی و همزبانی ما کاسته شده باشد.

منبع: حوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس