کد خبر 427218
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

برخی از رسانه‌های عربستانی با استنباط از چند شنیده و نقل و قول از نحوه سفر تیم ملی ایران به ازبکستان دست به انتشار خبرهای حاشیه‌ای زدند.

به گزارش مشرق، به نقل از برخی رسانه‌های عربستانی، متاثر کننده، تاسف‌ برانگیز و ناراحت کننده، اینها جملاتی بودند که سه‌شنبه در حین پرواز کاروان تیم ملی ایران به ازبکستان کی‌روش بر زبان آورد، جملاتی که به بهترین شکل ممکن وضعیت ورزش ملی این کشور را مشخص می‌کند.

روز گذشته کاروان تیم ملی فوتبال ایران به علت بی‌پولی و فقر نتوانست به موقع راهی ازبکستان شود.

کارلوس کی‌روش، سرمربی نا‌م‌آور اروپایی همچنین تاکید کرد که این تنها یکی از مشکلات فراوانی است که با آن مواجه هستیم. قول‌های فراوانی از سوی مقامات دولتی ایران است اما هنوز پایه‌ای‌ترین مشکلات همچون موارد مالی و خدمت‌وظیفه به شدت دامن‌گیر هستند.

روزنامه الیوم در این زمینه نوشت که دروازه‌بان این تیم هم مدام از بی‌حرمتی‌هایی که مدیران به بازیکنان دارند سخن می‌گوید. بازیکنان ایرانی به ستوه آمدند و دیگر تحمل ندارند؛‌ آن‌ها می‌گویند که رفتارهای مسئولان دور از شان و شخصیت انسانی است.

به نظر می‌رسد که فوتبال ایرانی فاصله فراوانی تا سطح حرفه‌ای گری داشته باشد.

رسانه های سعودی خیلی سریع به اتفاقات روز گذشته تیم ملی ایران پرداخته‌اند، در حالی که به نظر می رسد آنها فقط بر حسب شنیده‌ها و خیلی با عجله دست به کار رسانه‌ای خود در این مورد زده‌اند، چرا که فدراسیون فوتبال ایران در مورد دلایل تاخیر پرواز کاروان تیم ملی ایران به تاشکند توضیحات لازم و کافی را ارائه کرد.

همین رسانه ها در مورد مشکل مالیاتی کی‌روش و اینکه سرمربی ایران می خواهد ایران را ترک کند، اما ممنو‌ع‌الخروج است نیز در چند ماه گذشته مطالبی را منتشر کردند، اما در پایان کی‌روش در ایران ماند و به کارش در تیم ملی و فوتبال ایران ادامه داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    آبرو دیگه برامون نمونده ، بابا یه این فوتبال رو حمایت کنین یا اگه نمیکنین این پول رو بدین به تکواندو یا کشتی یا وزنه برداری حداقل نتیجه ای داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس