به گزارش مشرق، بسیاری از برندهای صنایع غذایی بستهبندیشده در آسیا و اقیانوسیه در یک دهه اخیر، نقش بسیار مهم و تعیینکنندهای را در تنوعبخشی، رشد و توسعه بازار جهانی، برعهدهگرفتهاند.
سایت خبری غذای استرالیا (Australian Food News) اعلام کرد: بر اساس بازارسنجیهای شرکت بینالمللی تحقیقات بازار یورو مانیتور (Euromonitor)، برند کاله در کنار برندهایی شناختهشده و جهانی همچون دنون، نستله، مگی، ام و ام، کلاگز، لییز، ، ریگلیز، ، کنور، نوتلا و ... در ردیف پنجاه برند تعیینکننده صنعت غذای جهان قرارگرفته و در بین این رقبای قدرتمند، جایگاه چهل و هشتم را به خود اختصاص داده است.
بر اساس گزارش این سایت که آمار سال 2004 را با 2015 مقایسه کرده، پیشرفت برند ایرانی «کاله» که از رتبه زیر پنجاه به رتبه 48 ارتقا یافته را میتوان مشاهده کرد.
سایت خبری غذای استرالیا (Australian Food News) اعلام کرد: بر اساس بازارسنجیهای شرکت بینالمللی تحقیقات بازار یورو مانیتور (Euromonitor)، برند کاله در کنار برندهایی شناختهشده و جهانی همچون دنون، نستله، مگی، ام و ام، کلاگز، لییز، ، ریگلیز، ، کنور، نوتلا و ... در ردیف پنجاه برند تعیینکننده صنعت غذای جهان قرارگرفته و در بین این رقبای قدرتمند، جایگاه چهل و هشتم را به خود اختصاص داده است.
بر اساس گزارش این سایت که آمار سال 2004 را با 2015 مقایسه کرده، پیشرفت برند ایرانی «کاله» که از رتبه زیر پنجاه به رتبه 48 ارتقا یافته را میتوان مشاهده کرد.