یکی از مراجع تقلید شیعیان تأکید کرد: جلسات و کمیسیون‌ها باید بعد از زمان اداری برگزار شوند و وقت مسئولان در زمان اداری باید در اختیار مردم قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار فریدون همتی سرپرست استانداری قم با وی، موقعیت خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و افزود: مسئولان باید با انجام شایسته وظایف از این نعمت الهی قدردانی کنند.

وی با اشاره به این‌که عصر حاضر به‌عنوان برهه بسیار مهمی از تاریخ است، افزود: در کمتر زمانی بین حق و باطل چنین چالش و تنشی وجود داشته است.

استاد سطوح عالی حوزه، حدیثی از امام صادق(ع) در رابطه با ظهور حضرت حجت را مورد توجه قرار داد و افزود: بنا به فرموده این امام معصوم تا کل جهان را فتنه فرا نگیرد حضرت مهدی(عج) ظهور نخواهد کرد و روز به روز فتنه‌هایی را می‌بینیم که این‌ها همه پیش بینی‌هایی هستند که در روایات ما وجود داشته است.

آیت الله نوری همدانی وی با بیان اینکه این روند ادامه‌دار خواهد بود، افزود: نباید فکر کنیم که این روند روزی تمام خواهد شد، این صف بندی حق و باطل و صف‌بندی دشمنان اسلام و علاقمندان به اسلام روز به روز بیشتر می‌شود.

وی در ادامه خطاب به سرپرست استانداری قم با بیان اینکه خداوند توفیق قرار گرفتن در جبهه حق را به شما عطا کرده است، گفت: امیدواریم در این مسیر موفق باشید.

انقلاب اسلامی از قم برخاسته است

مرجع تقلید شیعیان، استان قم را دارای موقعیتی خاص عنوان و اضافه کرد: انقلاب اسلامی از قم برخاسته است و دشمنان نیز چشمشان به این شهر است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر قدردانی از مردم و خدمت به آن‌ها، انقلاب ۵۷ را انقلاب مستضعفان و پابرهنه‌ها عنوان کرد و گفت: زاغه‌نشین‌ها و چهره‌های آفتاب‌خورده‌ها حق بیشتری بر گردن مسئولین دارند.

وی با اشاره به سفر خود به ۲۰ استان کشور در پی حوادث سال ۸۸، ‌ دیدار خود با اقشار مختلف مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: این دیدارها در راستای وسعت بخشیدن به انقلاب فرهنگی و تبیین انقلاب اسلامی صورت پذیرفت.

مرجع تقلید شیعه با بیان اینکه در این سفرها در بسیاری از شهرهای ایران تصاویر شهدا از طبقات مختلف در سطح شهر جلوه‌گر بود، گفت: در قم نیز پس از درخواست بنده تصاویر شهدای معظم در خیابان‌های سطح شهر نصب شد که امیدواریم این کار مقطعی نباشد.

دیدار سرپرست استانداری قم با علما

آیت الله نوری همدانی شهدا را پرورش یافته مکتب اهل بیت(ع) و نماز جمعه‌ها دانست و افزود: در مطالعه وصیت‌نامه شهدا می‌بینیم که ۹۹ درصد آن‌ها درباره حفظ ولایت فقیه مطالبی را عنوان کرده‌اند.

وی ولایت فقیه را امتدادی از ولایت پیامبر اسلام(ص) عنوان کرد و گفت: شهدا نیز به همین خاطر در جبهه‌ها حضور یافتند.

افتخار این انقلاب خادمی مردم است

مرجع تقلید شیعیان در بخش پایانی خود خدمت‌گذاری اداری به مردم را ضروری تلقی کرد و گفت: افتخار این انقلاب خادمی مردم است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه برخی مسئولان در زمان اداری به خاطر حضور در جلسات پاسخگوی مردم نیستند، گفت: جلسات و کمیسیون‌ها باید بعد از زمان اداری برگزار شوند و در زمان اداری وقت مسئولان در اختیار مردم قرار بگیرد.

فریدون همتی سرپرست استانداری قم نیز در این دیدار با اشاره به انتصاب خود به این سمت ابراز امیدواری کرد تا منشأ خدمات برای مردم قم باشد.

وی با بیان گزارشی از اقدامات خود طی روزهای اخیر، تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم قم را مهم‌ترین هدف خود دانست و افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از نصایح و رهنمودهای مراجع عظام در این هدف موفق باشم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسن رزمنده ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    شما سایتی هستید که فقط چیزهایی را انتشار میدهید که منافع تان در ان است و اصلا دمکراسی ندارید یک سایت هستید که انتقادها را درج نمیکنید وانحصاری هستید و به ازاد اندیشی اعتقاد ندارید فکر کنم اگر جانبازی پرپر بزند شما توجه.ای به مشکلات او ندارید و نشر نمیدهید خداوند متعال همه مارا عاقبت بخیر کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس