کد خبر 442092
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

مدیر روابط عمومی رسانه ملی: در نظرسنجی هایی که صدا و سیما از مردم تهران و ۳۲ مرکز استان گرفته است ۷۹ درصد از بینندگان خبر که پیگیر مذاکرات هسته ای بودند از نحوه پوشش و اطلاع رسانی اخبار مذاکرات رضایت داشتند.

به گزارش مشرق، داوود نعمتی با اشاره به رشد 78 درصدی بینندگان اخبار سیما در بهار 94 نسبت به 5 سال گذشته گفت: رسانه ملی در واقع هسته اصلی پوشش رسانه ای مذاکرات هسته ای است و با تولید و پخش حدود 3000  عنوان خبر مکتوب، گزارش و ارتباط زنده  حین برگزاری مذاکرات هسته ای در پوشش رسانه ای این رویداد موفق ظاهر شد.

 نعمتی افزود: صدا و سیما در پوشش مذاکرات هسته ای پیشگام بوده و از زوایای مختلف به این قضیه پرداخته است. در بخش های متعدد خبری به خصوص شبکه خبر مسئله هسته ای جایگاه ویژه ای داشته و حجم زیادی از اخبار تولیدی و پخشی به این موضوع اختصاص یافته است.

وی گفت : صدا و سیما ساعت ها ارتباط های زنده خبری با محل مذاکرات هسته ای برقرار کرده تا مردم در جریان لحظه به لحظه این رویداد بزرگ قرار بگیرند و کانال ارتباطی اصلی مذاکره کنندگان هسته ای و مردم ، رسانه ملی بوده است.

مدیر روابط عمومی رسانه ملی افزود : افزون بر اینها  سعی کردیم در برنامه های گفتگو محور شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون با دعوت از کارشناسان آشنا به موضوع هسته ای به بحث در مورد این رویداد مهم بپردازیم.

نعمتی گفت: هدف از دخالت دادن مذاکرات هسته ای در برنامه های گفتگو محور تلویزیون توجه و پرداختن به اهمیت این موضوع و ارزش خبری آن است.همین طور در پشت مذاکرات هسته ای یک فضای رقابتی بین رسانه ها در انعکاس اخبار وجود دارد که ما تمام تلاش خود را می کنیم که موفق تر از سایرین عمل کنیم.

مدیر روابط عمومی صدا و سیما افزود: در مورد برنامه های ماه مبارک رمضان تا کنون آمار امیدوارکننده ای از استقبال مردم به دست ما رسیده است و در حال حاضر مرکز پژوهش صدا و سیما و روابط عمومی سازمان با بهره گیری از نظرات مردم در حال شناسایی پر بازدیدترین ها هستند که نتیجه نهایی بعد از تعطیلات عید فطر اعلام خواهد شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس