کد خبر 446421
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال گفت: حدادی و صمد را مقابل ایتالیا بیرون گذاشتم تا نشان دهیم در سطح آسیا وابسته به یکی دو بازیکن نیستیم.

به گزارش مشرق، سایت فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال ایران ایران عصر روز گذشته در تورنمنت اطلس اسپرت چین از سد تیم ملی ایتالیا گذشت و پس از چین در جایگاه دوم گروه A  قرار گرفت. در حالی که درک بائرمن سرمربی آلمانی تیم ملی همچنان به ارزیابی شاگردانش می پردازد و با تغییرات زیاد در ترکیب تیم سعی در شناخت بیشتر آنها دارد. او معتقد است با شناخت بیشتر بازیکنان کارش برای انتخاب 12 نفر اصلی جام ملتها سخت تر می‌شود. چرا که همه بسیار تلاش می‌کنند و خوب هستند.

*از نحوه عملکرد تیم بعد از دو بازی در تورنمنت راضی هستید؟

به عنوان سرمربی هیچوقت راضی نیستم، اما نسبت به مسابقه با چین بچه ها بهتر کار کردند و یک قدم به سمت مسیر صحیح گام برداشتند.

*به چه میزان از بازیکنان شناخت پیدا کرده اید؟

در هر تمرین و مسابقه سعی می‌کنم میزان شناختم بیشتر شود. به طوری که کارم برای حذف نفرات و اینکه چه کسانی 12 نفر نهایی برای جام ملتها باشد، سخت و سخت تر می‌شود. چون همه بازیکنان کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند و تلاش بسیاری برای بهتر شدن می‌کنند. البته در اردوی آلمان فکر می‌کنم به آنچه می‌خواهم می‌رسم.

*علت اینکه در بازی با ایتالیا حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی را در جمع چهار نفر بیرون قرار دادید چه بود؟

دلیلش خیلی ساده است؛ اینکه  بازیکن خوب زیاد داریم و باید در سطح آسیا نشان دهیم که وابسته به یکی و دوتا بازیکن نیستیم. ضمن اینکه نمی‌خواهم این دو نفر در همه بازی‌ها حضور داشته باشند تا میزان آمادگی شان بیشتر از بقیه شود. تیم باید یاد بگیرد بدون آنها هم بازی کند، چون آسیب دیدگی جزو جدا نشدنی مسابقات و ورزشکار است. اگر زمانی این شرایط پیش آمد دیگران باید بتوانند بدون آنها بازی کنند. ضمن اینکه همه باید بدانند اگر تیم پیروز می‌شود همه تیم سهیم بوده‌اند و در باخت هم همین طور.

منبع: سایت فدراسیون بسکتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس