کد خبر 447028
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

عناصر داعش، پس از به اسارت گرفتن همسر یکی از اعضای گروه تروریستی "النصره" وی را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 به گزارش مشرق، "ابو حفص" تروریست تونسی عضو گروه النصره (شاخه القاعده در سوریه) با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی تأکید کرد که همسرش به دست عناصر داعش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

سایت المرصد روز جمعه تأکید کرد که "ابو حفص" در این فیلم گفت پس از محاصره شهر "دیرالزور" سوریه توسط عناصر داعش مجبور شد همسر خود را تنها بگذارد و از این شهر فرار کند؛ عناصر داعش هم پس از ورود به این شهر همسرش را به اسارت گرفتند.

گروه های تروریستی در سوریه به هدف تحت کنترل گرفتن مناطق بیشتر و دریافت سهم بیشتری از کمکهای مالی و تسلیحاتی خارجی، به شدت با یکدیگر درگیر هستند.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهماندار هواپیما ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    تازه جواب یکی از کارهیت را جواب دادی
  • نادر ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    شاید این درگیری، همان پیشگویی حضرت علی(ع) در مورد گروهی باشد که به حق دعوت می کنند اما اهل آن نیستند: حضرت امیر المومنین علی علیه السلام 1400 سال پیش فرمودند: "زمانی که پرچم های سیاه را دیدید از جای خود حرکت نکنید – به این معنا که دعوت آنان باطل است و نباید به کمک آنان بشتابید – سپس قومی ضعیف ظاهر می شوند که قلب هایشان مانند براده های آهن سخت است، آنها وفادار به هیچ عهدی نیستند، به حق فرا می خوانند در حالیکه از آن نیستند، اسامی شان، کنیه و نسبت هایشان از نام شهرها گرفته شده؛ تا اینکه در بین خود اختلاف نظر پیدا می کنند و خداوند خداوند اهل حق – هر کسی که بخواهد- را ظاهر می سازد…” این سخن که مفهوم آن تماما با تروریست های “داعش” منطبق است کسانی که پرچم های سیاه دارند، اسامی شان، کنیه است مانند “ابو مصعب، ابوالبراء و…” و نسبت هایشان به شهرها می رسد مانند “البغدادی، الحرانی و…” . در حدیث است که در آخر، با همدیگر بر سر اختلافاتشان درگیر می شوند.
  • سطح فکر ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    چقدر ننگ آوره آدم برای غنیمت بجنگه.
  • مهدی ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    روزگار همینه. گهی زین به پشت و گهی پشت به زین. اونها هم معنی تجاوز به ناموسشون رو درک میکنند مثل الان تو.
  • حامد رنجبر خنج ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    کارشون همینه وقتی که تو معرکه باشند ناموسشون میدن به دیگرون خودشون زنده بمونن اما شیعه یعنی هیهات من الذله
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    همسر؟ تجاوز؟ این دختره را گرفته بعد هم رهاش کرده و فرار کرده افتاده گیر داعش و اونها هم همین روند را می روند و فرار می کنند و دختره می افتد گیر بقیه همین و ادامه داردر
  • حمید رضا رحیمی ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    به هر حال هر عملی یک عکس العملی داره و این نتیجه اعمال خودتونه
  • سینا ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    "مجبور شد همسر خود را تنها بگذارد و از این شهر فرار کند" یعنی به این می گن کمپوت غیرت!!! واقعاً اینجاست که بیشتر باید قدردان شهدای عزیز و بزرگمان باشیم. هرچند که مقایسه آن فرشته ها با این حیوانات اشتباه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس