کد خبر 452849
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از تخریب 31 بنای غیر مجاز وآزاد سازی 45 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین جهانشاهلو روز جمعه افزود: این بناها طی دو روز گذشته با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ تخریب و اراضی کشاورزی آزاد سازی شد.
وی ادامه داد: علاوه 31 بنای غیر مجاز ، چهار هزار و 500 متر دیوار کشی و تعدادی استخرآب در اراضی شهرستان ساوجبلاغ تخریب و رفع اثر شد.
دادستان ساوجبلاغ گفت: در دستگاه قضایی این شهرستان برای رسیدگی به پرونده های ساخت و سازهای غیر مجاز یک شعبه ویژه قضایی اختصاص یافته است و خارج از نوبت به تخلفات رسیدگی می کند.
وی اظهار کرد: تخریب بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی طبق تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی انجام می شود.
جهانشاهلوافزود: با جدیت مسائل مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز در ساوجبلاغ پیگیری می شود تا خاطیان فرصتی برای دور زدن قانون و احداث بناهای ویلایی ، خانه باغی و تفریحی را در اراضی کشاورزی ، تصرف به اراضی ملی و یا خرد کردن زمین های بکر و حاصلخیز منطقه را به قطعات کوچک و قولنامه ای نداشته باشند.
دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از مردم خواست ، تخلفات در خصوص ساخت وسازهای غیرمجاز را از طریق سامانه تلفنی 134 دادستانی اطلاع رسانی کنند.
شهرستان ساوجبلاغ دارای 29 هزارو500 هکتار اراضی زراعی و باغی است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس