کد خبر 454789
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری فراسوی ابعاد ضمن ارائه جدیدترین تولیدات پویانمایی خود در قالب یک تریلر گفت: ما در حال تلاش گسترده هستیم تا ماحصل کار گروهی‌مان هدر نرود اما با مشکلات جدی مالی در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم.


به گزارش مشرق، محمدحسین صادقی با اشاره به انتشار این تریلر و تولیدات 2 سال گذشته مؤسسه فرهنگی و هنری فراسوی ابعاد، گفت: این کلیپ اشاره‌ای دارد به تولیدات دو سال اخیر مجموعه ما که تلاش می‌کند تا توانمندی‌های ما را در بخش‌های مختلف حوزه انیمیشن فانتزی به تصویر بکشد.

وی با بیان اینکه بخش‌هایی از این تریلر متعلق به «انیمیشن بیشه»، جدیدترین کار تولید شده در مؤسسه فراسوی ابعاد است، گفت: این اثر پویانمایی با موضوع سبک زندگی و برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده است.

صادقی افزود: قسمت اول این اثر با سرمایه‌گذاری خود ما در مؤسسه فراسوی ابعاد تهیه شده و پروژه هم‌اکنون آماده جذب سرمایه‌گذار برای تکمیل است.

این فعال فرهنگی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اوضاع بازار انیمیشن در کشورمان، گفت: متأسفانه با اینکه انیمیشن جزو 10 صنعت پول‌ساز جهان در حال حاضر محسوب می‌شود و ایران اسلامی نیز بر اساس آمارها، سومین واردکننده انیمیشن در جهان است اما وضعیت انیمیشن و بازار این صنعت مساعد نیست و به قولی انیمیشن در ایران هنوز پدر ندارد.

وی با بیان اینکه نهادهای فرهنگی و صاحب بودجه در کشور در مسئله انیمیشن در حال موازی‌کاری هستند، تصریح کرد: ما در استان کرمان توانسته‌ایم با همین صنعت اشتغال‌زایی مستقیم داشته باشیم و با اینکه کار ما در شهرستان صورت می‌پذیرد ولی همواره تلاش کرده‌ایم تولیداتی در سطح اول کشور و حتی نزدیک به آثار بین‌المللی را ارائه کنیم اما با تمام این اوصاف نیز با مشکلات عدیده و سختی مواجهیم.

صادقی تأکید کرد: ما علاقه زیادی داریم که در حوزه‌هایی مثل سبک زندگی به تولید آثار مختلف برای مخاطب کودک و نوجوان بپردازیم اما حقیقت این است که با سد‌ها و مشکلات عمده‌ای روبه‌رو شده‌ایم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری فراسوی ابعاد ادامه داد: ما در حال تلاش گسترده هستیم تا ماحصل کار گروهی که حدود 10 سال برای آن زحمات فراوان کشیده شده هدر نرود و در این زمینه با مشکلات جدی مالی در حال دست و پنجه نرم کردن هستیم ضمن اینکه آینده به هیچ وجه برای ما روشن نیست.

وی افزود: ما با اینکه توانمندی اثبات شده‌ای داریم و حتی هم‌اکنون نیز در مؤسسه ما پروژه‌هایی آماده حضور سرمایه‌گذار هستند ولی دچار مشقت و سختی شده‌ایم.

مؤسسه فرهنگی و هنری فراسوی ابعاد پیش از این آثار پویانمایی دیگری همچون «سربازان بین‌الملل (ATO)» و «جایزه ایرانی اوباما» را تولید کرده است که بخش‌هایی از مراحل آماده‌سازی این انیمیشن‌ها در کنار اثر «بیشه» به‌عنوان جدیدترین پروژه مؤسسه فراسوی ابعاد را در تریلر زیر خواهید دید.

این تریلر تولیدات انیمیشن یک گروه خودجوش مردمی و شرکت ایرانی است که برای نخستین بار منتشر می‌شود:




منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس