گروه فضای مجازی مشرق- سید عزت الله ضرغامی در پست اخیر اینتاگرامش با انتشار عکس زیر نوشت:
مخاطب شناسی!
از توانمندیهای فناوری های نوین قدرت ذائقهسازی است، ولی نباید نگران بود. مؤلفههای فراوان فرهنگی، دینی و به ویژه سبک زندگی میتوانند تاحدود زیادی این ظرفیت را بومی کرده و به خدمت درآورد.
جدیترین علاقه حسین در این فضای بیانتها؛ تماشای کلیپهای محمود کریمی است. هر کس موبایل و تبلت در دست دارد، از او سؤال میکند آیا محمود کریمی داری؟! در واقع شاخص ارزیابی آدمها، از نگاه حسين، برنامههای اوست!! این پیام خوبی است.
.
*** پی نوشت **********
.
ارتباطات متنوع اگر درست مدیریت شود، قدرت مخاطب شناسی و عکسالعمل مناسب را بالا میبرد و این حقیقت تا حد زیادی فطری است.
مرتضی (پسرم) در 2 سالگی؛ در پاسخ به سؤال اقوام که میپرسیدند: "اسمت چیه؟" میگفت: "مرتضی".
و در پاسخ به سؤال اقوام همسرم که به زبان آذری میپرسیدند: "آدين ندی"؟!! میگفت "مورتَضی"!!
کد خبر 455511
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
- ۱ نظر
- چاپ
رییس پیشین سازمان صدا و سیما صفحه اینستاگرام خود را با انتشار مطلبی درمورد مخاطب شناسی بروز کرد.