کد خبر 455896
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

مهاجم ملی‌پوش و نیمکت‌نشین تیم فوتبال بارسلونا که صحبت از حضورش در منچستریونایتد به میان بود، به تیم چلسی پیوست.

به گزارش مشرق، پدرو رودیگوئز که هفته‌ها صحبت از حضورش در تیم منچستریونایتد بود،‌ پنجشنبه (امروز) پیشنهاد همکاری با دیگر تیم مطرح لیگ برتر انگلیس یعنی چلسی را پذیرفت.

براساس اعلام رسانه‌های انگلیس این بازیکن در ازای 21 میلیون پوند(30 میلیون یورو) موافقت نهایی خود را برای همکاری با چلسی اعلام کرد.

در این ارتباط باشگاه‌‌های بارسلونا و چلسی با انتشار اطلاعیه‌‌هایی انتقال ستاره 28 ساله را تایید کردند.

پدرو به همین منظور در تمرین پنج‌شنبه غیبت کرد. او با پرواز صبح از مادرید به لندن رفت و در تست‌های پزشکی تیم استمفوردبریجی شرکت کرد.

در پی این توافق و انتقال صورت گرفته وی به سایت باشگاه جدیدش گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. از اینکه می‌توانم در چلسی ماجراجویی تازه‌ای آغاز کنم،‌خوشحالم. به اینجا آمده‌ام که به افتخارات تازه‌ای برسم. البته باید از چلسی و هوادارانش که به من این فرصت را بخشیده‌اند که پیراهن آبی به تن داشته باشم،‌ تشکر کنم.

در همین ارتباط و در بیانیه‌ باشگاه بارسلونا نیز عنوان شد:‌ با چلسی بر سر انتقال پدرو رودریگوئز در ازای 30 میلیون یورو که 3 میلیون آن بستگی به درخشش وی در تیم جدید دارد، به توافق رسیدیم. بارسا برای او به خاطر روحیه حرفه‌ای‌اش در تیم جدید آرزوی موفقیت می‌کند.

مهاجم ملی‌پوش در حالی کاتالان‌ها را ترک کرد که در 326 بازی موفق شد 99 گل بزند و در کسب 22 مقام قهرمانی سهیم شود. از جمله عناوین مهم وی می‌توان به 5 مقام قهرمانی لالیگا و 3 فتح لیگ قهرمانان با پیراهن آبی و اناری‌ها اشاره کرد.

این بازیکن از زمانی که گلزنانی همچون نیمار و لوئیس سوارز بتدریج به کادر نفرات بارسا اضافه شدند، به مهره‌ای نیمکت‌نشین شد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس