کد خبر 459071
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

نماینده مردم دشتستان گفت: از قوه قضائیه به خاطر حکم اشراف‌زاده‌ای که خون خود را از خون همه ملت رنگین‌تر می‌دید تشکر می‌کنیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز خود ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: برجام یک مرحله از مذاکرات هسته‌ای است واکاوی و بررسی دقیق آن خواسته همه آحاد مردم و نخبگان کشور است. لذا مراکز و مجامع ذی‌صلاح مانند شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی بیش از همه نهادهای دیگر مامور به بررسی برجام و تصویب آن هستند.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه برجام در مجلس افزود: از این کمیسیون قاطعانه درخواست می‌کنیم به صورت دقیق و با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله خطوط قرمز،‌ مصالح ملی و منافع کشور بدون توجه به فشارهای کنونی و آینده، گروه‌های جریان‌های سیاسی خود فروخته داخلی و همچنین اظهارات سخیفانه کشورهای غربی و مخالفت ملت بررسی و تصمیم گیری نمایند و از حقوق ملت به اندازه سر سوزنی کوتاه نیایند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و مسئولان کشور تصریح کرد: اگر مبتنی بر منویات و مطالب مقام معظم رهبری مبنی بر انسداد کامل راه‌های نفوذ سلطه طلبان آمریکایی عمل نمایید بدون شک مورد حمایت مردم قرار می‌گیرد در غیر این صورت مردم ولایت مدار انقلاب اسلامی دست روی دست نخواهند گذاشت و به وظیفه و تکلیف الهی خود عمل خواهند کرد.

موسوی نژاد در ادامه متذکر شد: پس مواظب باشیم روحیه ظلم ستیزی و مقابله با قاتل و مبارزه با زورگویی و سلطه گریی امت ایران اسلامی را خدشه دار نکنیم چرا که این روحیه حاصل خون  250 هزار شهید ایران است و خیانت به خون شهدا هیچ گاه بخشودنی نیست.

وی ضمن تشکر از قوه قضائیه به سبب اجرای حکم مفسدین اقتصادی تاکید کرد: از قوه قضائیه به خاطر حکم اشراف زاده‌ای که خون خود را از خون همه ملت رنگین‌تر می‌دید تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: تاختن و تخریب شورای نگهبان نه به صلاح انقلاب است و نه خدمت به مردم.

موسوی نژاد در خاتمه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از رئیس جمهور و مسئولان مربوطه خواست تا به آن‌ها رسیدگی عاجل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس