کد خبر 460233
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

مرتضی حیدری بعد از اولین گویندگی خبر در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما بیان کرد که از حضور دوباره در عرصه گویندگی خوشحال است.

به گزارش مشرق، مرتضی حیدری با اشاره به بازگشت خود به عرصه گویندگی خبر بعد از حدود سه سال بیان کرد: خیلی خوشحالم که دوباره به این عرصه بازگشته ام چون گویندگی را بسیار دوست دارم.

وی ادامه داد: از اینکه مجددا این امکان برای من فراهم شده است که بتوانم از طریق گویندگی خبر با مردم در ارتباط باشم بسیار خوشحالم.

این گوینده و مجری برنامه های مناظره ای بیان کرد: البته ما در هر بخشی که فعالیت کنیم خدمتگزار مردم هستیم و کار در رسانه از این حیث که در چه حوزه ای باشید تفاوتی ندارد.

مرتضی حیدری از سال ۷۴ در حوزه های گویندگی خبر، دبیر و جانشین سردبیر فعالیت داشته است و پیش از این اجرای بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه دو را بر عهده داشت که حدود سه سال است بیشتر در اجرای مناظره ها و برنامه «پایش» و... فعالیت دارد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد110 ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    این یعنی اسراف کسی به توانمندی اقای حیدری که میتونه برنامه های زنده رو با توانائی و اطلاعات بالا اداره کنه نباید به گویندگی خبر محدود بشه اخبارگو کم نداریم اما مجری باسواد و با ادب که فی البداهه مخاطبش رو به چالش بکشه کم داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس