امروز در انتخابات سومین سال از فعالیت چهارمین شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران با 17 رای بیشترین آرا را کسب کرد و دوباره بر صندلی ریاست نشست و در این میان، مسجدجامعی تنها 13 رأی آورد و یک رأی هم ممتنع بود.

 به گزارش مشرق، انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران امروز در حین برگزاری یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورا برگزار و به پایان رسید.

ترکیب اصلاح‌طلبان برای انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، یکشنبه پانزدهم شهریور، در حاشیه یکصد و هفتاد و هشتم شورای اسلامی شهر تهران درباره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: دوستان ما در دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب در تلاش هستند برای کاندیداهای مورد نظر خود تلاش کنند.

وی افزود: رأی ورزشکاران شورا برای انتخاب رئیس تعیین‌کننده است و در واقع این‌ که چه کسی رئیس دوره آینده شورا باشد بستگی به رأی ورزشکاران شورا دارد اما دوستان اصلاح‌طلب تصمیم خود را گرفته‌اند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: براساس تصمیمات اخذ شده مسجدجامعی با عنوان رئیس شورا، احمد حکیمی‌پور به عنوان نایب‌ رئیس، اسماعیل دوستی به عنوان سخنگو، محمدمهدی تندگویان و ولی‌الله شجاع‌پوریان به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه معرفی خواهند شد.

خداحافظی «راستگو» از هیأت رئیسه شورای شهر تهران

امروز الهه راستگو عضو هیأت رئیسه سال‌های اول و دوم شورای اسلامی شهر تهران پیش از رسمیت یافتن صد و هفتاد و نهمین جلسه علنی امروز شورای شهر به طور رسمی عدم تمایل خود را مبنی بر کاندیداتوری هیأت رئیسه شورای شهر اعلام کرد.

الهه راستگو در نشست صمیمانه اخیر خود با اصحاب رسانه نیز احتمال عدم کاندیداتوری خود در انتخابات هیأت رئیسه سال سوم شورای چهارم را اعلام کرده بود اما امروز به طور قطعی و رسمی موضوع را اعلام کرد.

ترکیب کاندیداهای هیئت رئیسه اصولگرایان شورای شهر

محسن پیرهادی امروز و قبل از برگزاری جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران در سومین سال از شورای چهارم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترکیب کاندیدای هیات رئیسه اصولگرایان پس از جمع‌بندی مشخص شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این جلسه مهدی چمران به عنوان کاندیدای ریاست شورای شهر، مرتضی طلایی نائب رئیس، ابوالفضل قناعتی، منشی، تقی‌پور سخنگو و بنده به عنوان منشی انتخاب شده‌ایم.

هیئت رئیسه شورای شهر تهران اصولگرا شد

در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از برگزاری انتخابات در سومین سال از فعالیت شورای چهارم، مهدی چمران با 17 رای بیشترین آرا را کسب کرد و دوباره بر صندلی ریاست نشست.

همچنین مسجد جامعی با 13 رای و یک رای هم ممتنع بود.

بر اساس این گزارش، مرتضی طلایی با  16 رای برای دومین سال متوالی نائب رئیس شورای شهر تهران شد. حکیمی پور رقیب وی 15 رای کسب کرد.

قناعتی با  17 رای و  پیرهادی با 17  رای منشی هئیت رئیسه شورای شهر شدند. همچنین تندگویان با 14 رای و شجاع پوریان با 14 رای رقبای قناعتی و پیرهادی در این رای گیری بودند.

بر اساس این گزارش، رضا تقی پور  با این  16رای برای دومین سال متوالی سخنگوی شورای شهر تهران شد. اسماعیل دوستی رقیب وی 14 رای کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    و باز هم اصلاحات ضایع شدند..................خخخخخخخ
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    همچین میگی تنها 13 رأی آورد آدم فکر می کنه 3 تا رأی آورده!!!
  • مهدی م ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    آخه این ممتنع یعنی چی؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس