کد خبر 463590
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

سرمربی پیشین تیم ملی روسیه می‌گوید هوای بازگشت به فوتبال باشگاهی را در سر دارد.

به گزارش مشرق، فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی پیشین تیم ملی روسیه که دو ماه پیش در نتیجه انتقادات گسترده و پرفشار رسانه‌ها به خاطر کسب نتایج ضعیف قرارداد خود را با روس‌ها فسخ کرد، می‌گوید دوست دارد بار دیگر مربیگری در رده باشگاهی را تجربه کند.

او که در دوران مربیگری‌اش، هدایت تیم‌های باشگاهی همچون یوونتوس، رم و رئال مادرید را تجربه کرده است، در گفت‌و‌گو با شبکه اسپورت‌مدیاست ایتالیا اظهار داشت: شاید بهتر باشد که یک تیم باشگاهی پیدا کنم. نمی‌دانم آینده برای من چه چیزی را رقم زده است. شاید بازگشت به فوتبال باشگاهی برای من گزینه بهتری باشد.

سرمربی 69 ساله پیشین تیم‌های ملی انگلیس و روسیه ادامه داد: در رده ملی شما برای فهماندن تاکتیک‌ها و فلسفه بازی‌تان به بازیکنان خود زمان زیادی ندارید.

کاپلو در ادامه اشاره‌ای به شروع ضعیف و تاریخی یوونتوس در این فصل سری A اشاره‌ای داشت، یوونتوسی که برای اولین بار در تاریخش، دو هفته اول لیگ را با شکست پشت سر گذاشته است.

وی تأکید کرد: شاید در ترکیب یوونتوس، بعضی‌ها هنوز به طور کامل ارزش پوشیدن پیراهن این تیم را درک نکرده باشند. در یوونتوس اگر با 100 درصد توان‌تان بازی کنید، شاید باز هم کم باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس