یک مقام پنتاگون اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور به شکل مستمر شاهد حرکت ناوهای ایرانی و هواپیماهای شناسایی در اطراف ناوهای آمریکایی در تنگه هرمز است.

به گزارش مشرق، یک مقام پنتاگون آشنا به عملیات‌های خاورمیانه اعلام کرد که نیروی دریایی آمریکا هر روز در تنگه هرمز با ناوهای جنگی و هواپیماهای ایرانی مواجه می‌شوند.

به گفته این مقام آمریکایی نیروهای طرفین در زمان مواجهه با یکدیگر رفتاری حرفه‌ای داشته و طرف ایرانی همواره اقدام به عکسبرداری از هواپیماها و کشتی‌های آمریکایی می‌کند.

مقام آمریکایی با بیان اینکه نیروی دریایی این کشور نیز اقدام به عکسبرداری از فعالیت های شناسایی طرف ایرانی کرده گفت: مواجهه امن، حرفه‌ای و منظم دو طرف با یکدیگر عامل نگران کننده‌ای نیست و ما نسبت به توانایی خود در شکست آنها اطمینان داریم. ما همچنین در مورد برخوردهایی با طرف ایرانی که به نظر خود فاقد امنیت کافی باشند، به صورت عمومی اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

این خبر پس از آن منتشر شد که ایران اعلام کرد موفق به  انجام یک عملیات شناسایی در اطراف یک ناو هواپیمابر آمریکا شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    اگر مدرکی داشتند(عکس یا فیلمی)رو می کردند،دروغ می گن.
  • حسین ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    جیگر داری حمله کن عوضی نشستی تو ناوت زر میزنی پس چطور موقعی پهپادهای سپاه فیلم میگرفتن خوابت برده بود جیگر داری حمله کن بیچاره سربازهای انگلیسی سال86 یادت نمیاد چطور گرفتیم یه نگاه به گذشته بنداز بعد بگو به توانایی خود در شکست ایران اطمینان داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس