کد خبر 466427
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:بیانات و تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با ضرورت جلوگیری از ورود آمریکا به کشور، نشان می‌دهد که مسئولین باید پیرامون نوع مواجهه با شیطان بزرگ هوشیاری بیشتری به خرج دهند.

به گزارش مشرق، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برخی افراد و جریان‌ها برای بازکردن مجدد پای آمریکا به کشور، اظهار کرد: برخی افراد که در گذشته دارای مسئولیت بودند، امروز به سبب دنیاطلبی از اهداف و آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته‌اند و دم از سازش با شیطان بزرگ می‌زنند.

وی با بیان اینکه در دولت جدید فضا برای افراد و جناح‌های متمایل به آمریکا بیشتر فراهم شده است، گفت: بیانات و تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با ضرورت جلوگیری از ورود آمریکا به کشور، نشان می‌دهد که  مسئولین باید پیرامون نوع مواجهه با شیطان بزرگ هوشیاری بیشتری به خرج دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،  در ادامه با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: آمریکایی‌ها پس از تحمل شکست های پی در پی و خروج از منطقه، اقدام به تاسیس گروه‌های تروریستی نظیر داعش و جبهه النصره کردند و حالا که این تروریست‌ها به نیابت از آمریکا نتوانسته‌اند اهداف شوم استکبار جهانی را در منطقه پیش ببرند، آمریکایی‌ها به فکر مقابله با سپاه پاسداران افتاده‌اند.

کوثری با تاکید بر اینکه کمک سپاه پاسداران به جنبش‌های مقاومتی در سطح منطقه از نوع کمک مستشاری است، خاطرنشان کرد: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی، مظهر و نماد تروریسم دولتی هستند و آمریکایی‌ها، اعمال جنایتکارانه خود را با ژست بشردوستانه انجام می‌دهند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • م الف ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس