کد خبر 473653
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

کعبی امیدوار است تیم استقلال خوزستان تا آخرلیگ به موفقیتش ادامه بدهد.

به گزارش مشرق، حسین کعبی درمورد وضعیت کنونی تیم فولادگفت : فولاد در فصل نقل و انتقالات یارگیری خوبی نداشته است و اغلب بازیکنان نیمکت نشین تیم های دیگر را خریداری کرده که بهتر است مدیران فولاد در این باره نظر بدهند.

دفاع راست سابق فولاد در مورد اسکوچیچ و مشکلات فولاد گفت: اسکوچیچ از نظر فنی بسیار بالاست و من به او علاقه دارم. اما این را باید بگویم که مشکل اصلی فولاد زیراب زنی یک نفر برای اسکوچیچ است. این فرد که فصل قبل در فولاد بود و از این تیم اخراج شد باید بداند که اگر به فکر فولاد بود در این شرایط اینگونه مصاحبه نمی کرد و برای اینکه دیگر در فولاد نیست زیراب بقیه را نمی زد.

کعبی در ادامه همچنین گفت: ایشان که قبلا بازیکن تیم ملی بوده همین کاررا با بازیکنانی مثل جلال کاملی مفرد نیز کرده است. این را باز میگویم مشکل فولاد اسکوچیچ نیست و کسانی است که قبلا در این تیم بوده اند و اکنون به دنبال حاشیه سازی برای فولاد هستند.

حسین کعبی درباره نتایج استقلال خوزستان نیز گفت: این تیم با جوانان خوب لیگ یکی تشکیل شده است، بازیکنان فولاد نوین که فولاد از آن ها استفاده نکرد اما استقلال خوزستان آن هارا به خدمت گرفت و سود برد. تاکنون 7 هفنه گذشته و نمی توان پیش بینی دقیقی کرد، اما امیدوارم در این شرایط که استقلال اهواز و فولاد وضعیت خوبی ندارد، استقلال خوزستان برای فوتبال خوزستان آبرو داری کند و دیگر تیم ها از شرایط بد خارج شوند.

کعبی در مورد سوال برنامه ی 90 برای بهترین دفاع راست بعد از انقلاب گفت: من به خودم رای نمی دهم، چون آنقدر از نظر فوتبالی قوی بودم که چندین سال در تیم ملی و در حضور مهدوی کیا بازی می کردم. مردم این ها را به خوبی می دانند و آنها تصمیم گیرنده ی نهایی هستند و نظرشان محترم است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس