کد خبر 474034
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲

بازیکن تیم ملی فوتسال زنان ایران و بهترین بازیکن مسابقات جام ملتهای آسیا گفت: پرسپولیسی هستم و الگوهایم در فوتسال داخلی وحید شمسایی و اصغر حسن‌زاده هستند.

به گزارش مشرق، فرشته کریمی که موفق شد با تیم ملی فوتسال زنان ایران در جام ملتهای آسیا به عنوان قهرمانی برسد، با اشاره به مشکلات سر راه تیم ملی اظهار کرد: من ۱۰ سال است که فوتبال و فوتسال بازی می‌کنم.  آن اوایل می‌گفتند مگر زن‌ها هم فوتبال بازی می‌کنند؟

وی درباره مبلغ قراردادش با باشگاه‌های داخلی، تاکید کرد: من عضو تیم دانشگاه آزاد هستم و مبلغ قراردادم ۲۰ میلیون تومان است. بعضی از تیم‌هایش شهرستانی هم یک مقدار بیشتر و حدود ۲۵ میلیون تومان می‌دهند.

بازیکن تیم ملی فوتسال زنان با بیان اینکه پرسپولیسی و طرفدار تیم رئال مادرید است، گفت: از بازیکنان داخلی، الگویم وحید شمسایی و اصغر حسن زاده هستند و در میان بازیکنان خارجی هم رونالدو.

کریمی درباره مشکلات تیم زنان تصریح کرد: ما الان مثل تیم زمان علی پروین هستیم که بدون هیچی اسطوره شدیم.

وی همچنین با بیان اینکه هنوز از باشگاه پرسپولیس طلبکار است، گفت: پرسپولیس هم پولمان را نداده  است. ما زمان رویانیان قرارداد بستیم و تا وقتی رویانیان خودش مدیرعامل بود پولمان را دادند. بعد از آن هفت مدیرعامل عوض شده پولمان را ندادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس