کد خبر 486180
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

دیدار تیم های یوونتوس و آتالانتا، دقایقی پیش با نتیجه 2-0 به سود یوونتوس خاتمه یافت تا این تیم 12 امتیازی شده و از انتهای جدول جدا شود.

به گزارش مشرق، یوونتوس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، به دلیل کسب نتایج ضعیف، در رده پانزدهم جدول قرار داشت و برای جبران مافات به مصاف آتالانتای 14 امتیازی و رده نهمی آمده بود.

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقایق 4 و 5، دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد. در هر دو صحنه، دیبالا در متن حرکت قرار داشت. سانترهای زیبای او را مانژوکیچ و بونوچی نتوانستند به گل تبدیل کننند و هر دو بار دروازه بان آتالانتا موفقتر ظاهر شد.

سرانجام حملات یووه در دقیقه 28 جواب داد و دیبالا موفق شد میزبان را پیش بیندازد. پاس کوتاه پوگبا، بیرون محوطه جریمه به دیبالا رسید، شوت محکم پای چپ این بازیکن، با وجود اینکه زاویه نداشت و به سمت مرکز دروازه زده شده بود، روی اشتباه اسپورتلی، وارد دروازه شد تا یوونتوس 1-0 پیش بیفتد. این اولین گل یووه در نیم ساعت اول بازی در این فصل بود.

در ادامه، این یووه بود که برای زدن گل های بیشتر به سمت دروازه آتالانتا هجوم می برد و در دقیقه 46، بازهم می توانست به گل دست یابد اما ضربه دیبالا را دروازه بان آتالانتا مهار کرد تا نیمه اول با همان یک گل به سود یوونتوس به اتمام برسد.

نیمه دوم را نیز یوونتوس برتر از آتالانتا آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل دوم خود نیز دست یافت. مارکیزیو توپ را به دیبالا در سمت چپ زمین رساند، او نیز با یک سانتر زمینی، مانژوکیچ را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد؛ مهاجم کروات که از سوی دو مدافع تحت فشار بود، با یک ضربه سر ضرب، توپ را به طاق دروازه آتالانتا رساند تا یووه 2-0 پیش بیفتد.

کار برای آتالانتا در دقیقه 74 سخت تر نیز شد. تولویی، به دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد تا میهمان ده نفره به کار ادامه دهد.

4 دقیقه بعد، دیبالا که ستاره این میدان بود، با خطای مدافع آتالانتا درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد ولی پوگبا از این فرصت نتوانست استفاده کند و پنالتی را از دست داد. اسپورتلی در این صحنه به خوبی توانست ضربه ستاره فرانسوی را مهار کند.

تلاش یووه برای زدن گل های بیشتر در ادامه بازی نتیجه نداد و در نهایت این تیم موفق شد با همان دو گل بر آتالانتا غلبه کند. یوونتوس با این پیروزی 12 امتیازی شد و به میانه های جدول صعود کرد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس