مراسم نوحه‌سرایی و عزاداری پیش از بازی و در بین 2 نیمه دربی ۸۱ با حضور سید مجید بنی فاطمه، حاج حمید منتظر و عبد الله علی بیگی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بزرگترین عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) به مناسبت فرارسیدن هفتم این امام همام روز جمعه با حضور 100 هزار نفری هواداران فوتبال و باشگاه های استقلال و پرسپولیس و خانواده بزرگ فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

با توجه به همزمانی دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر با ایام محرم  الحرام مراسم ویژه نوحه سرایی و عزاداری  پیش از بازی و در بین 2 نیمه  این بازی با حضور سید مجید بنی فاطمه، حاج حمید منتظر و عبدالله علی بیگی از مداحان اهل بیت  عصمت و طهارت برگزار می‌شود.

مراسم دمام زنی و نصب بنر با پیام‌های عاشورایی نقل قول رهبر معظم انقلاب در مورد محرم با عنوان عاشورا سرمشق دائمی امت اسلامی است ،یا حسین (ع) و یا ابوالفضل(ع) در ورودی ورزشگاه آزادی و داخل ورزشگاه آزادی و در رو بروی جایگاه ویژه از جمله سایر برنامه‌های فرهنگی روابط عمومی و امور فرهنگی از جمله سایر برنامه‌های  تدارک دیده شده برای این دیدار است.

همچنین با هماهنگی شهرداری منطقه 22 برای اسکان هواداران 2 تیم که از شهرستان ها به پایتخت سفر می‌کنند اقامتگاه موقتی در شب قبل از این مسابقه آماده خواهد شد.
منبع: سایت سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    درورد بر آقای تاج عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس