مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مهدی رحمتی درون دروازه استقلال نبود این تیم بازنده می‌شد.

به گزارش مشرق، محسن بنگر پس از تساوی یک بر یک دربی 81 گفت: بازی خوبی بود و توپ بیشتر دست ما بود اما متأسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم.

وی ادامه داد: خدا پدر و مادر رحمتی را بیامرزد اگر او نبود استقلال 4، 5 گل می‌خورد. رحمتی از یک فاجعه جلوگیری کرد.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: اگر استقلال در صدر جدول است ما می‌توانیم راحت قهرمان شویم. 90 دقیقه بازی دست ما بود و خدا را شکر که باز هم نباختیم.

بنگر درباره داور مسابقه گفت: در یکی، دو صحنه داور می‌توانست به بازیکنان استقلال کارت زرد بدهد اما نداد اما در مجموع قضاوت خوب بود. رحمتی هم چند دقیقه روی زمین افتاده بود و باید وقت اضافه می‌گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فواد ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    مشکل پرسپولیس دروازشه اس تقلال یه حمله 50درصدی کرد یک گل زد پرسپولیس چندین موقعیت 90درصدی رو از دست داد
  • ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    تو که قرار بود حرف نزنی!
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    اولا که همیشه تو دربی تیمی که عقب میفته سرتاسر حمله میشه دوما گلتون آخر شانسی بود سوما کل تاکتیکتون بازی مستقیم بود و تا توپ میفتاد دستتون سریع میزدید زیر توپ تا بره رو دروازه استقلال. برنامه خاصی نداشتید ضربه کاشته هاتونم افتضاح بود و اصلا نتونستید رو زمین بازی کنید فقط زیر توپ میزدید فرجی شه که شد. چهارما استقلال اصلا نتونست تو ضد حملات توپ رو نگه داره سریعا توپ رو لو میدادن که به نظرم استرس زیاد و شرایط اب و هوایی تاثیر داشت و به طور واضح چون زمین خیس بود مسیر توپ تغییر میکرد پنجما همین که مساوی گرفتن از استقلال براتون افتخار محسوب میشه خودش موفقیت و بزرگ بودن استقلالو میرسونه. تک تکتون از مساوی گرفتن تو پوست خود نمیگنجید ششما بعد از گل ، استقلال رو اورد به دفاع محض و تعویض هاش کاملا دفاعی بود و در این تاکتیک و برنامه کاملا خوب عمل کرد حتی اگه داور وقت رو درست محاسبه میکرد استقلال گل نمیخورد و گلی هم که خورد شانسی بود شلوغ پلوغ شد بازیکنای استقلال سر خوردن توپ خورد به بنگستون و رفت تو دروازه پس استقلال برنامشو خوب انجام داد و این تاکتیک پذیری این تیم رو میرسونه برای همین صدرنشینه هفتما مگه نگفتی من دیگه با استقلالیها کری ندارم؟ در کل برید چندین رکعت نماز شکر بخونید چون اگه لطف ترکی و شرایط اب و هوایی و ابر و ماه و مه و خورشید و فلک دست به دست هم نداده بودن الان دو متر زبون نداشتید و حیا کن رها کن میشنیدید.
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    حالا قهزمان نم خواد بشی ذربی بعدی ببر قهرمانی مال تو این همه زور زدید تازه زننده گلتون گیج بودید کیه ؟
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    شما همون گلتون هم شانسی بود یه بازیکن قد کوتاه اومد سر زد مشخص هست دفاع و دروازه پیروزی تعطیل هستن...حالا بگزریم اگر رحمتی نبود زیر سه تا نمی خوردین...
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    بی ادبتر از بنگر ندیدم.تا همین دیروز می گفت دیگه با استقلالیها کری ندارم حالا به لطف داور یه گل زده بازم شروع کرده به شاخ شونه کشیدن:سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین بشکست/قیمت سنگ نیفزاید وزر کم نکند
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    هی یارو تو که قرار بود کری نخونی هنوز چهلم نوروزی رو نیامده یادت رفته !
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    گردنتون شکسته از بس بالای جدولو دارین نگاه میکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس