کد خبر 489543
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

دستیار سرمربی تیم ملی و کاپیتان پیشین تیم ملی پرتغال می‌گوید فدراسیون فوتبال در استخدام افرادی چون مایلی‌کهن باید دقت بیشتری به خرج دهد.

دستیار کی‌روش:کسی مایلی‌کهن را جدی نمی‌گیرد
به گزارش مشرق، اوسیانو کروز درباره صحبت‌های امروز محمد مایلی‌کهن علیه سرمربی تیم ملی گفت: از بُعد نتیجه دستاوردهای آقای مایلی کهن همیشه ناامیدکننده بوده است. ایشان در تیم‌هایی که بوده یا اخراج شده یا تیمش را به لیگ پایین‌تر هدایت کرده است. تیم‌هایی مانند سایپا، پیکان، فولاد، شهرداری تبریز و گهر درود این تیم‌ها بوده‌اند. وقتی به عنوان سرمربی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 98 حضور داشت بعد از ناکامی‌اش از تیم ملی اخراج شد. آن تصمیم در آن زمان بسیار درست بود چرا که سرمربی بعدی توانست تیم ملی ایران را به جام جهانی فرانسه برساند. ایشان بعد از آن با عنوان سرمربی تیم ملی المپیک هم دوباره اخراج شد.

وی افزود: از بعد کاراکتر هم باید بگویم ایشان وقتی بازیکن پرسپولیس بود در برهه‌ای سعی کرد با هواداران وارد درگیری فیزیکی شود. وقتی هم دستیار سرمربی بود با یک روزنامه‌نگار درگیری فیزیکی پیدا کرد و حتی مادام العمر محروم شد ولی یک ساعت بعد به طرز عجیبی بخشیده شد.

اوسیانو عنوان کرد: به طور کلی ایشان با همه درگیر دعوا و بحث بوده و مشکلات زیادی را ایجاد کرده است و همانطور که همه می‌دانند به زندان هم رفته است. او هیچ اجازه‌ای برای صحبت درباره افراد ندارد چرا که اصلا کسی ایشان را جدی نمی‌گیرد. فدراسیون فوتبال هم باید با دقت بیشتری در استخدام اینگونه افراد عمل کند چون این افراد می‌توانند صدمات جدی به فوتبال وارد کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • lpln ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    واقعا واسه اون بیشعوری که این اطلاعات ابلهانه رو به این داده متاسفم وطن فروشی از نوع جدیده
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    اجنبی مفت خور..... 40ساله مایلی کهن برا این مملکت زحمت کشیده . حالا ببین یه اجنبی چطور لفاظی می کنه
  • ناشناس ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    واقعا چه بر سر ایرانی اومده
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    دوست گرامی متآسفانه باید در کنار عده ای وطن فروش که در عرصه های سیاسی فعال هستند عده ای هم هستند که هموطن فروشی میکنند ! در صدد آن نیستم که تشابه و تناسب وطن فروش با هموطن فروش را مقایسه کنم اما همینقدر میدانم که پدیده زشت هموطن فروشی هم زشتی و پلشتی های خاص خود را دارد ! چقدر شرم آور است که برای خودشیرینی و یا بودن در کنار تیم ملی و استفاده از امتیاز های احتمالی و ........ اینگونه شخصیت و سوابق هموطنت را با تار و پود صرفآ منفی ببافی و زیر پای یک خارجی اجنبی بیاندازی ! یک خارجی که اگر همین فردا کار و دستمزد و امکانات بهتری پیدا کند یک لحظه هم در ایران ما نخواهد ماند و پول مملکت و آبروی هموطن ما را یکجا با خود خواهد بُرد ! آقای مایلی کهن هرچه که باشد از این آب و خاک است و هم کیش و هموطن ما و پیشکسوت فوتبال این مملکت ! طبعآ او نیز مثل هر مخلوق خدا و بنی آدم ........ کامل و مطلق و بدون اشکال نیست ! اما فروختن و به حراج گذاشتن آبرو و حیثیت کاری و جایگاه اجتماعی او به یک اجنبی گناهی بزرگ و عین شرمساری و بلکه خیانت است ! مگر آقای کیروش در تمام دوران کاری خودش فردی صد در صد موفق بوده ؟! آیا او کانامه درخشانی در رئال مادرید داشت یا او را از اون تیم اخراج کردند و قص علی ههذا .....!
  • محمد ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    نه تو خوبی با اون سرمربی تیم ملی
  • نادر ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    توی این کشورچه خبره که این بیگانگان برای ماعزل ونصب میکنندوتعیین سرنوشت میکنندیه آدم باغیرت نیست دم اینارابگیره وبندازه بیرون متاسفم واقعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • هادي ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    واقعا متاسفم كه يك يك شخص دست چندم خارجي تيم ملي اين قدر وقيحانه درمورد بزرگان فوتبال ما (باهمه ايراداتي كه دارند) راحت صحبت بكنه . قيمت ما دست اقايون اومده وگرنه توي يك كشور آفريقايي هم اجازه اين كارهارو به چنين ادمهايي نمي دن!
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    مشرق جان لطفآ آدرس بده تا 2 لیتر سرکه فرد اعلا بفرستم روی اون نظرات در انتظار بررسی بریزی !
  • فرهام ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    چرا ما ایرانیها فوری جوگیر میشیم آقای ناشناس شما به هرکجای دنیا بروی کاری ندارند که شما ایرانی هستید یا اروپایی و یا شهروند همان کشور ببینید چقدر از ایرانی ها در تمام دنیا رده بالای سیاسی و مدیریتی را در اختیار دارند که حالا به صحبت یک کسی که در کشور ما مهمان و مقیم هست با این لحن نژاد پرستانه صحبت میکنیم آیا به نظر شما این ادعاها کذب است
  • مجتبی ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    این آقای اوسیانو چی داره میگه؟؟؟ به غیرت م برخورد!!! 1-اولا مایلی کهن با تیم ملی فوتسال ایران عنوان چهارمی جهان را بدست آورد که دیگه تکرار نشد. 2-مایلی کهن تیم ورشکسته بازیهای آسیایی 94 پکن رو گرفت و تاریخی ترین و دوست داشتنی ترین تیم تاریخ ایران رو ساخت. 3-ایشان در جام ملتهای آسیا در سال 96 علیرغم شایستگی تیمش برای قهرمانی، عنوان سوم جام ملتها رو بدست آورد. 4-در اون مسابقات خداداد عزیزی بهترین بازیکن آسیا و علی دایی بهترین گلزن جام شد. توضیح: هیچکدام از این عناوین را تا به حال کیروش بدست نیاورده!!! 5-در مسابقات مقدماتی جام جهانی ایران در رده دوم قرار گرفت...! (یعنی اگر الان بود مستقیم صعود کرده بود) ولی چون سهمیه آسیا 2 تیم مستقیم بود نتوانستیم مستقیم صعود کنیم. توضیح: کیروش تیمش در رده دوم قرار گرفت تازه اونهم با چنگ و دندون به این رتبه رسید! فدراسیون وقت اعتراف کرد که برکناری مایلی کهن یک اشتباه بزرگی بود که مرتکب شد و بعد از پایان مقدماتی جام جهانی آقای مصطفوی جای خودش را به صفایی فراهانی داد. 6-اما در مورد المپیک 2004 یه مسئله ایی هست که تا الان هم تیمی از ما به المپیک صعود نکرده و تیم مایلی کهن تنها تیمی بود که که بعد از 2 دهه به مرحله نهایی مقدماتی المپیک صعود کرده بود و اگر ماجرای فوت بردار جواد کاظمیان و مصدومیت کمر ایمان مبعلی نبود تیم دچار افت روحی نمیشد و قطعا به المپیک صعود میکرد. 7-مایلی کهن بعد از آن تیمهایی که دست گرفت که به لیگ 2 سقوط کرده بودند اکثرا تیمهای در حال سقوط بودن که برای نجات تیمشان دست به دامان ایشان میشدند مثل شهرداری تبریز و بهمن و گهردرود و ... که این تیمها وسع لازم رو نداشتن! بنظرم باید آدم از روی انصاف و منطق صحبت کنه......
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    آقای فرهام الان همین ها اومدن تو کشور ما و دارن برای ما تو کشور خودمووون خط و نشون میکشن!! تازه سایت مشرق معمولا سمت طرف ایرانی رو میگیره ولی یه سایتی مثل خ آ رو برو ببین چه نظرات بدی را نوشتن و متاسفانه این سایت طرف کیروش رو گفته که واقعا جای تاسف داره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس