عضو مجمع 12 نفره سازمان لیگ گفت: هیئت رئیسه فعلی غیرقانونی است و با این شرایط چگونه می‌تواند تصمیم بگیرد که 40 میلیارد تومان به شرکتی که مجری انحصاری تبلیغات محیطی رقابت‌های لیگ برتر است تخفیف دهد؟

به گزارش مشرق، کریم بهرامی در خصوص تخفیف 40 میلیارد تومانی که هیئت رئیسه سازمان لیگ به مجری انحصاری تبلیغات محیطی رقابت‌های لیگ برتر داده، گفت: خوشحالم از اینکه برخی رسانه‌ها برای جلوگیری از پایمال شدن حق فوتبال و باشگاه‌ها با حساسیت این موضوع را پیگیری می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد وجدان بعضی از رسانه‌ها همچنان بیدار است. اعضای مجمع منتخب (مجمع 12 نفره) حدود 2 ماه پیش انتخاب شدند و فقط یک جلسه برای بررسی تعیین اعضای جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ برگزار کردند.

وی افزود: خواسته ما این است که با تعیین هیئت رئیسه جدید سازمان لیگ، قانون اجرا شود اما اعضای هیئت رئیسه خواسته‌های دیگری دارند. آنها می‌گویند فقط یک نفر از مجمع می‌تواند عضو هیئت رئیسه باشد در حالی که طبق قانون، مجمع باید هیئت رئیسه را انتخاب کند. ما در این خصوص 3 یا 4 بار با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده‌ایم اما پاسخی نگرفتیم بنابراین مجبور هستیم از مجاری قانونی دیگر پیگیر این موضوع باشیم.

بهرامی اظهار داشت: در حال حاضر هیئت رئیسه فعلی غیرقانونی است بنابراین چنین هیئت رئیسه‌ای چگونه می‌تواند تصمیم بگیرد که 40 میلیارد تومان به شرکتی که مجری انحصاری تبلیغات محیطی رقابت‌های لیگ برتر است تخفیف دهد؟ دوستان در هیئت رئیسه باید چنین موضوع با اهمیتی را نه فقط در مجمع 12 نفره که منتخب باشگاه‌هاست بلکه در مجمع عمومی پیشنهاد داده تا تصویب یا رد آن بر عهده اعضای مجمع عمومی باشد چون این موضوع به منافع همه باشگاه برمی‌گردد و سهم هر باشگاه بیش از 2 میلیارد تومان می‌شود.

عضو مجمع 12 نفره سازمان لیگ در خصوص اینکه اعضای هیئت رئیسه مدعی هستند با این ارقام شرکت اسپانسر سازمان لیگ متضرر شده، تأکید کرد: چرا ابتدا در بوق و کرنا کردند که ما 160 میلیارد تومان قرارداد بستیم؟ با این شرایط که 40 میلیارد تومان تخفیف داده شده و 20 میلیارد تومان هم سازمان لیگ فصل قبل بابت پخش نشدن 4 یا 5 هفته از رقابت‌‌های لیگ برتر به دلیل اختلاف با صداوسیما، قبول خسارت کرد؛ کلاً 100 میلیارد تومان باقی می‌ماند. با توجه به اینکه شرکت اسپانسر در فرآیند یک مزایده عمومی برنده مزایده شده برای دریافت 100 میلیارد تومان هم ضمانت اجرایی لازم گرفته نشده است.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: ما اصلاً به مسائلی که فصل قبل افتاد کاری نداریم بلکه خواهان اجرای قانون در خصوص این تخفیف 40 میلیارد تومانی هستیم. متاسفانه شاهدیم به دروغ در بعضی از رسانه‌ها مطرح کرده‌اند که این تصمیم با اعضای مجمع 12 نفره هم مطرح شده و آنها نیز نظر مساعد دارند درحالی که این موضوع کذب محض بوده و این موضوع با ما مطرح نشده و ما این موضوع را از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم. متاسفانه دوستان با این کارها فقط زمان می‌خرند. هفته آینده این موضوع را به اطلاع دوستان در مجمع عمومی که به ما رای داده و منتخب خود کرده‌اند خواهیم رساند و به آنها می‌گوییم به آرای شما خیانت نخواهیم کرد.

بهرامی عنوان کرد: بازهم تاکید می‌کنم مجمع تشکیل شده و اعضای مجمع منتخب یک جلسه تشکیل جلسه داده‌اند و بسترهای تعیین هیئت رئیسه جدید فراهم شده است بنابراین نمی‌دانم چرا دوستان مقابل تعیین اعضای هیئت رئیسه جدید از خود مقاومت نشان داده و فقط به دنبال خریدن زمان هستند؟
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس