کد خبر 494992
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

حملات چند جانبه دیشب (جمعه) به پاریس موجی از نگرانی را نسبت به میزبانی فرانسه برای مسابقات یورو ۲۰۱۶ به وجود آورده است.

نگرانی از برگزاری یورو 2016 پس از حملات انتحاریبه گزارش مشرق، لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیایی معتقد است در حالی که میزبانی یورو ۲۰۱۶ در سال آینده بر عهده فرانسه است، حملات دیشب می‌تواند موجب نگرانی از چگونگی میزبانی این مسابقات شود.

این در حالی است که دیشب فرانسه میزبان آلمان در یک بازی دوستانه در استا دو فرانس بود و دو حمله در نزدیک این ورزشگاه به وقوع پیوست.

فدراسیون فوتبال فرانسه نیز تاکید کرد سه کشته بر اثر این انفجارها به جای ماند. به همین دلیل صدها تن از تماشاچیان در زمین فوتبال باقی ماندند تا با حمایت پلیس و مدتی پس از پایان بازی بتوانند زمین را ترک کنند.

بونوچی پس از شکست سه بر یک تیم فوتبال ایتالیا در برابر بلژیک این سخنان را بر زبان آورد. وی افزود: این خبر وحشتناکی است و در نهایت این مردم بیگناه هستند که باید تاوان همه این چیزها را بپردازند.

بونوچی افزود: باید با همه این مسایل به فکر بیافتیم و به آینده فکر کنیم و ببینیم به کجا داریم می‌رویم. در عین حال باید به مخاطراتی که می تواند برای رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ به وجود بیاید، فکر کنیم.

آنتونی کونته سرمربی تیم ایتالیا نیز با بیان نظری مشابه مدافع تیم خود گفت: صادقانه بگویم نمی‌شود این مسایل را نادیده گرفت و باید به امنیت رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ فکر کرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس