کد خبر 495792
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تهران و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی با حضور رییس دانشگاه تهران و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امضاء شد.

به گزارش مشرق، ، در مراسم امضاء و مبادله این تفاهم‌نامه که با حضور معاونان آموزشی، پژوهشی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و رؤسای پردیس دانشکده‌های فنی و علوم دانشگاه تهران برگزار شد، دکتر نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه آمادگی کامل دارد تا با نهادهای خارج از دانشگاه در تعامل باشد تا بتواند این ظرفیت‌ها را در خدمت کشور قرار دهد.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به وجود تفاهم‌نامه‌های متعدد بین دانشگاه تهران و سایر دستگاه‌ها بر عملیاتی کردن این تفاهم‌نامه‌ها تاکید کرد.

همچنین امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از حضور در دانشگاه تهران، علاقه‌مندی ارتش را برای همکاری بیشتر در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه تهران اعلام کرد.

دکتر محسن طالبی صیاد، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی زمینی ارتش نیز، در این دیدار با اعلام نیازمندی‌های ارتش در حوزه‌های مختلف، همکاری بیشتر با دانشگاه تهران را خواستار شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین تهران ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    این یک کار درست و اساسی هستکه باید در تمام نیروهای مسلح در زمین و دریا و هوا دنبال بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس