کد خبر 498180
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: دروازه‌بان ما به غیر از یک صحنه شیرجه‌ای در دیدار مقابل ذوب‌آهن نزد.

به گزارش مشرق، علی دایی پس از تساوی بدون گل صبا مقابل ذوب‌آهن ظهار داشت: بازی پایاپای و خوبی برگزار شد و اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی صبا در مورد تعطیلات لیگ یادآور شد: مطمئنا اگر در کوران مسابقات باشیم نتیجه بهتری می‌گیریم. تیم‌ها به مرز آمادگی می‌رسند و بازی‌های پشت سر هم برگزار شود به کیفیت بازی کمک می‌کند متاسفانه این وقفه نه به درد فوتبال ما می‌خورد نه تیم ملی.

وی ادامه داد: به نظر من جز معدود بازی‌هایی بود که ذوب‌آهن در زمین خودش زیاد تجمع می‌کرد و این نشان می‌داد که تیم من توانسته بود تمام مناطقی که ذوب‌‌آهن قصد ضربه زدن را داشتند بسته بود. به جز یک ضربه حامد لک در این دیدار یک شیرجه هم نزند و این نشان می‌دهد که ما به خوبی راه‌های نفوذ حریف را بسته بودیم. اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و اگر توپ به پای حق‌جو می‌چسبید مطمئنا برنده بودیم. بهترین توپ‌ها به دروازه ذوب‌آهن رسید و مهاجمانمان باید خود را پرت می‌کردند.

سرمربی صبا در مورد عدم حضور بازیکن صبا در تیم ملی و امید اظهار داشت: بازیکنان امید ما نتوانستند خود را نشان دهند باید بیشتر تلاش کنند تا به میدان بیایند آنها را کسی ندیده که بخواهد به تیم دعوت کند اما در همین تیم بازیکنانی هستند که می‌توانند به تیم بزرگسالان کمک کنند و نظر سرمربی تیم ملی این گونه نبوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس