به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی معمای شاه، در قسمت سوم این سریال تلویزیونی محمود وزیری ـ با بازی امیر یل ارجمند ـ به درب منزل پدری گلنار ـ با بازی نرگس محمدی ـ مراجعه کرده و با قفل بودن درب منزل آنها، از طریق کسبه محل متوجه اسبابکشی آنها به محله مولوی میشود.
محمود وزیری در ادامه به خیابان لالهزار میآید که در آنجا با تعقیب زنی چادری توسط ماموران مواجه و بهطور اتفاقی وارد محلهای میشود که ازنظر موقعیت جغرافیایی پشت خیابان لالهزار قرار دارد و برخلاف تصورهای پیشآمده، در سریال تأکیدی بر نام یا مکان جغرافیایی این محله نمیشود. در این محله نیز برخی افراد در حال استعمال مواد مخدر هستند که مکان مورداشاره در سریال، ارتباطی به محله مولوی تهران ندارد و آنچه در این روزها در سایتهای اینترنتی منتشر میشود؛ نه اشاره سریال بلکه صرفاً برداشت اشتباه بینندگانی است که متأسفانه با دقت این قسمت را تماشا نکرده و صرفاً به دنبال استخراج ایرادهای این سریال هستند.
سریال معمای شاه ضمن تشکر از دقت نظر و حساسیت بینندگان تلویزیون امیدوار است رسانهها در انتشار و بازنشر مطالب اینچنینی که اغلب از زبان «بینندگان»، «مخاطبان» و... صورت میگیرد؛ بهجای تعجیل و شتاب، از فرصت پیشآمده برای تماشای تکرار قسمتهای سریال استفاده نمایند تا طرح چنین مطالب بی اثاثی با عناوین «گاف، اشتباه، سوتی و...» باعث بیاعتمادی مخاطبان آنها به رسانه نشود.
بدیهی است سازندگان سریال هم در مرحله تولید و هم در شرایط کنونی که این اثر تاریخی آماده نمایش میشود، با دقت و حساسیت جزئیات اینچنینی را زیر نظر دارند.
محمود وزیری در ادامه به خیابان لالهزار میآید که در آنجا با تعقیب زنی چادری توسط ماموران مواجه و بهطور اتفاقی وارد محلهای میشود که ازنظر موقعیت جغرافیایی پشت خیابان لالهزار قرار دارد و برخلاف تصورهای پیشآمده، در سریال تأکیدی بر نام یا مکان جغرافیایی این محله نمیشود. در این محله نیز برخی افراد در حال استعمال مواد مخدر هستند که مکان مورداشاره در سریال، ارتباطی به محله مولوی تهران ندارد و آنچه در این روزها در سایتهای اینترنتی منتشر میشود؛ نه اشاره سریال بلکه صرفاً برداشت اشتباه بینندگانی است که متأسفانه با دقت این قسمت را تماشا نکرده و صرفاً به دنبال استخراج ایرادهای این سریال هستند.
سریال معمای شاه ضمن تشکر از دقت نظر و حساسیت بینندگان تلویزیون امیدوار است رسانهها در انتشار و بازنشر مطالب اینچنینی که اغلب از زبان «بینندگان»، «مخاطبان» و... صورت میگیرد؛ بهجای تعجیل و شتاب، از فرصت پیشآمده برای تماشای تکرار قسمتهای سریال استفاده نمایند تا طرح چنین مطالب بی اثاثی با عناوین «گاف، اشتباه، سوتی و...» باعث بیاعتمادی مخاطبان آنها به رسانه نشود.
بدیهی است سازندگان سریال هم در مرحله تولید و هم در شرایط کنونی که این اثر تاریخی آماده نمایش میشود، با دقت و حساسیت جزئیات اینچنینی را زیر نظر دارند.