کد خبر 501466
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

وزارت خارجه امارات به اخبار منتشر شده در رسانه هاي اسرائيلي مبني بر تاسيس اولين نمايندگي سياسي اين رژيم در ابوظبي واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاري امارات، وزارت خارجه امارات در واکنش به اخبار منتشر شده در رسانه هاي صهيونيستي و غير آن مبني بر تاسيس اولين نمايندگي سياسي اين رژيم در ابوظبي اعلام کرد: مأموريت نمايندگي هاي کشورهاي مختلف در آژانس بين المللي انرژي هاي تجديد پذير که مقر آن در ابوظبي است، برقراري ارتباط و تعامل با اين آژانس است و به هيچ وجهي من الوجوه در اين نمايندگي ها به فعاليتهاي ديگر پرداخته نمي شود و اين نمايندگي ها هيچ تأثيري بر روابط ديپلماتيک و ساير روابط دولت ميزبان نمي گذارد.

«مريم الفلاسي» مدير اداره ارتباطات وزارت خارجه امارات گفت که آژانس بين المللي انرژي هاي تجديد پذير يک سازمان بين المللي مستقل است که مطابق قوانين و سازوکارهاي تعريف شده براي اينگونه سازمانها فعاليت مي کند و بنابراين هرگونه توافق بين اين آژانس و اسرائيل هيچ تغييري در موضع امارات يا روابط آن با اسرائيل ايجاد نمي کند.

اين در حالي است که شبکه 2 رژيم صهيونيستي با اشاره به تصميم اين رژيم براي افتتاح اولين نمايندگي سياسي خود در امارات اعلام کرد که افتتاح اين نمايندگي به معناي ذوب شدن يخ روابط است.

روزنامه هاي صهيونيستي روز گذشته اعلام کردند که اين رژيم طي هفته هاي آينده اولين نمايندگي ديپلماتيک رسمي و علني خود در امارات را افتتاح کند.

روزنامه هاآرتص به نقل از مقام بلندپايه اسرائيل نوشت که اين نمايندگي ديپلماتيک به طور رسمي به آژانس بين‌المللي انرژي‌هاي تجديدپذير (ايرِنا - IRENA) سازمان ملل متحد که مقر آن در ابوظبي است وابسته خواهد بود.

يک مقام بلندپايه اين رژيم نوشت که هدف اسرائيل از افتتاح اين نمايندگي ديپلماتيک داشتن حضوري رسمي و علني در امارات است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    بله، برای هر شروعی بهانه‌ای نیاز است. «وجهی از وجوه» یعنی راه دادن یک رژیم خبث کودک کش، متجاوز و ضداسلام به‌کشور مدعی اسلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس