کد خبر 505863
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

سخنگوي وزارت دفاع عراق با تائيد اينکه حملات هوايي عليه مواضع داعش در سوريه موجب کاهش شديد قدرت اين گروهک تروريستي شده است، گفت: پيروزي‌هاي عراق بر داعش نتيجه جانفشاني نيروهاي اين کشور شامل امنيتي، بسيج و عشاير است.

به گزارش مشرق، «يحيي رسول» در بغداد درباره حملات ائتلاف روسي عليه داعش در سوريه اظهار داشت: به اطمينان مي‌گوييم که هر گونه تلاش بين‌المللي براي مبارزه با داعش به تلاش‌هاي ما در اين خصوص کمک خواهد کرد.

وي افزود: حمله به داعش در سوريه تاثير خود را بر عراق و جنگ اين کشور نيز خواهد گذاشت، حملات هوايي روسيه عليه مواضع داعش موجب نابودي بخش اعظمي از توانمندي اين گروهک تروريستي شده است.

رسول گفت: يگان‌هاي عراقي، بسيج مردمي و فرزندان عشاير اين کشور به طور قابل ملاحظه‌اي به سوي مناطق تحت اشغال داعش پيش مي‌روند و پيروزي‌هاي خوبي محقق شده و همين امر فروپاشي بزرگ در صفوف داعش را به همراه داشته است.

سخنگوي رسمي وزارت دفاع عراق با اشاره به اينکه تکيه عراق بر نيروهاي مسلح، بسيج و عشاير آن در کنار يکديگر است، گفت: کار پشتيباني ائتلاف بين‌المللي، در انجام حملات هوايي، آموزش و اطلاعات است.

وي افزود: ما در عراق به نيابت از جهانيان جنگ مي‌کنيم، امروز جهان از آتش گروه‌هاي تروريستي در امان نيست به همين دليل بايد به صورت يکپارچه و يکدست به عراق در مبارزه با داعش کمک کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس