کد خبر 505879
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، رشید خدابخش به عنوان سرپرست فدراسیون جودو منصوب شد.

به گزارش مشرق، پس از قبول استعفای محمدعلی رستگار از ریاست فدراسیون جودو، محمود گودرزی با پیشنهاد معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی، در حکمی رشید خدابخش را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی استان های مازندران، آذربایجان شرقی، فارس، مدیریت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و نایب رئیسی فدراسیون کاراته از جمله سوابق رشید خدابخش است.

طی دو ماه گذشته درپی اتفاقات و نتایج ضعیف و هم‌ چنین انتقادات فراوان نسبت به عملکرد فدراسیون جودو، محمدعلی رستگار رئیس فدراسیون سرانجام مجبور به استعفا از ریاست این مجموعه شد.

البته پس از ارائه استعفای جنجالی و پر حرف و حدیث رستگار، مسئولان وزارت ورزش و جوانان در تصمیم عجیب با این موضوع مخالفت کردند و رستگار به ادامه فعالیت خود در این مجموعه پرداخت، اما سرانجام امروز(دوشنبه) مسئولان وزارت ورزش و جوانان رشید خدابخش را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کردند.

البته رستگار طی دو هفته گذشته تصمیم عجیبی گرفت و آرش میراسماعیلی را از نایب رئیسی این فدراسیون برکنار کرد، اما گویا مسئولان وزارت ورزش و جوانان خیلی از دست به مهره شدن رستگار خوشحال نشدند و بلافاصله بیانه‌ای مبنی بر ادامه فعالیت میراسماعیلی در پست نایب رئیسی صادر کردند.

به هر حال طی این چندماه اخیر همه خانواده جودو ناظر مارتن رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو بودند که با مصاحبه‌های جنجالی علیه هم چطور در تلاش بودند تا یکی برنده این دیدار شود. حالا پس از ماه‌ها جدال مسئولان ورزش به این جنجال پایان دادند و سرپرست جدید فدراسیون را معرفی کردند تا آرش میراسماعیلی با "ایپون" کردن رستگار برنده این مارتن شود.

خدابخش در گذشته به عنوان مدیر کل تربیت بدنی استان آذربایجان غربی و اصفهان بوده و اواخر دهه 80 به عنوان نایب رئیس فدراسیون کاراته بوده است. وی مدت‌ها مدیریت فنی تیم‌های ملی کاراته را نیز برعهده داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس