کد خبر 508465
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:‌ اشتباهات فردی تیم ما خیلی زیاد است و به همین خاطر امروز هم متضرر شدیم.

به گزارش مشرق، رضا مهاجری بعد از شکست 3 بر صفر تیمش در دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: با وجود شرایط سختی که داریم و در غیبت 5-6 بازیکن کار سختی داشتیم. قبل از دریافت گل حریف را تحت فشار گذاشته بودیم. 2-3 بار با عکس العمل خوب گلر استقلال خوزستان از گلزنی باز ماندیم. یکی از دلایل کم گل خوردن استقلال خوزستان همین گلر است متاسفانه ما اشتباه فردی زیاد داریم و گل‌های زیادی خوردیم. امروز هم از این بابت متضرر شدیم.

وی افزود:‌ در رختکن به مرادمند گفتم او باید بین تیم ملی امید و باشگاهش یکی را انتخاب کند مرادمند عالی کار می‌کرد او به اردوی تیم ملی امید رفت 2 گل به خودی زد و حالا هم اشتباهات زیادی انجام می‌دهد البته این آخر دنیا نیست. قبلا می‌گفتم 2-3 بازیکن اما الان می‌گویم 6-7 بازیکن باید بیاوریم تا شرایط درست شود.

مهاجری در مورد اینکه چرا از بازیکنان مشهدی استفاده نمی‌کنند، عنوان کرد: من تازه امسال به این تیم آمدم و قبل از این در سیاه‌جامگان بودم. فوتبال مشهد شرایط سختی دارد خوزستان 3 تیم دارد که 2 تا دولتی است. استقلال اهواز را ببینید به عنوان تیم خصوصی چه شرایطی دارد اما بخش خصوصی هستیم و مشکلاتمان زیاد است. باید ساختار درست شود در نیم فصل دوم اگر عمری بود و کار کردیم بهتر خواهیم شد.

سرمربی پدیده در مورد اینکه آیا مشکل مالی دارند، خاطرنشان کرد: مشکل مالی نداریم باید از وطنخواه تشکر کنم تا به الان 25 تا 30 درصد به بچه‌ها پرداخت شده و قطعا تا نیم فصل هم پول خواهیم داد. البته شرایطمان خوب خوب نیست اما این وضعیت را تحمل می‌کنیم

وی در مورد اینکه مشکل تیمش چه چیزی است، اظهار داشت: مشکل به خاطر این است که حمایتی از ما نمی‌شود. بخش دولتی حداقل در برخی از امور باید از باشگاه‌های خصوصی حمایت کند.

مهاجری در مورد وضعیت داور گفت: داوری بسیار خوب بود و داور عملکرد مناسبی در زمین نا مناسب امروز داشت.

سرمربی پدیده در مورد شرایط بد زمین و بارش باران، تصریح کرد: در گل سوم به دلیل باران و شرایط زمین توپ در زمین ماند. می‌دانستیم باران می‌آید می شد با کاور کشیدن این مسئله را مدیریت کرد.

وی با اشاره به اشتباهات بازیکنان تیمش گفت: شما به گذشته نگاه کنید ببینید ما چقدر اشتباه داشتیم. قبل از گل اول استقلال خوزستان ما حریف را تحت فشار را گذاشتیم نمی‌خواهم نتیجه را لوث کنم اما اشتباهات فردی به ما آسیب می‌زند. 2-3 موقیعت خوب داشتیم و استقلال بدون موقعیت بود اما با یک اشتباه دروازه خود را باز شده دیدیم. باید طوری برنامه ریزی‌ کنیم که زحمات بچه‌ها هدر نرود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس