سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت:حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی ارتباطی به من ندارد ولی من از او حمایت می‌کنم چون کارنامه بسیار موفقی دارد و یقین دارم می‌تواند به این تیم کمک کند.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت:بازی فردا با تیم فولاد خوزستان یک بازی بسیار سخت است چون جایگاه فعلی فولاد برایشان خوب نیست و با تمام توان به تبریز می‌آیند و ما خودمان را آماده یک بازی سخت کردیم.

وی افزود:بعد از بازی با پرسپولیس فرصت چندانی نداشتیم و ریکاوری کردیم ولی شناخت خوبی از حریف داریم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و کسب 3 امتیاز جایگاهمان را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم و با این 3 امتیاز نیم‌فصل اول را به‌خوبی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد:خدا را شکر محروم نداریم ولی محمد ابراهیمی و لطیفی مصدوم هستند و ابراهیمی هنوز مشخص نیست که بتواند برسد یا نه و اگر برسد از وجودش استفاده می‌کنیم. محمد نصرتی یکی دو هفته است که یک زخم در پایش ایجادشده و از دکتر تیم خواستیم او را برسانند.

کمالوند گفت: نیم‌فصل مسابقات برای ما خوب بود و امیدوارم بعد از بازی با فولاد به‌خوبی پایان یابد. از کیفیت بازی بازیکنانم رضایت دارم و مقابل سپاهان و پرسپولیس به بلوغ تاکتیکی رسیدیم و تلاش می‌کنیم نقاط قوتمان را تقویت کنیم و نقاط ضعفمان را با اضافه کردن چند بازیکن برطرف کنیم.

وی خطاب به هواداران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خبر خوش برای هواداران تراکتورسازی این است که سامان نریمان جهان و سعید آقایی در نیم‌فصل دوم در اختیار تراکتورسازی قرار می‌گیرند و ما هم بازیکنانی را در اختیار می‌گیریم تا نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

کمالوند تصریح کرد: قطعاً تیم ما نیاز به تقویت دارد و 3، 4 بازیکن خوب در اختیار می‌گیریم و از 16 دی‌ماه یک اردوی 10 روزه در آنتالیا برگزار می‌کنیم و با 2 تیم سوپر لیگ ترکیه و یک تیم از بوندسلیگای آلمان دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد:امیدوارم تعطیلات نیم‌فصل از دو حال برای ما خوب باشد که یکی ازنظر جذب بازیکن و دومی از نظر جذب بازیکنان است.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز تأکید کرد: حضور آقای قلعه‌نویی باعث شد تا من و آقای زنوزی آقایی و نریمان جهان را به تراکتورسازی بدهیم. به خاطر دوستی که من و زنوزی با قلعه‌نویی داشتیم و اینکه نمی‌خواستیم هواداران رنجیده‌خاطر بشوند با تصمیم مالک و مدیریت باشگاه در جلسه‌ای که دیروز داشتیم مقرر شد این بازیکنان نیم‌فصل دوم در اختیار تراکتورسازی باشند.

کمالوند گفت:شاید بازیکنان جوان ما می‌خواستند در استادیوم آزادی خودشان را به مردم نشان دهند که تک‌روی کردند و من بعد از بازی باوجود تشکر از بازیکنانم به آن‌ها گفتم که ما می‌توانستیم این دیدار را پیروزی شویم و به آن‌ها تذکر دادم.

وی گفت: در مورد امتیاز میزبانی بالاترین امتیازی که یک تیم می‌تواند داشته باشد این است که از حضور هوادارانش برخوردار باشد و من از هواداران می‌خواهم با توجه به عدم تقارن دیدار ما و تراکتورسازی مردم فردا به استادیوم بیایند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: وقتی ما به خواسته مردم توجه می‌کنیم و بدون درخواست ریالی 2 بازیکن به تراکتورسازی می‌دهیم خواسته‌مان این است که آن‌ها هم به ورزشگاه بیایند تا پس از لطف خدا با حمایت آن‌ها پیروز شویم.

وی اظهار داشت: من از تیم فولاد خوزستان بیشتر از سپاهان و پرسپولیس می‌ترسم چون چیزی برای از دست دادن ندارند و انتحاری بازی می‌کنند و در جلسه عصر به بازیکنانم تذکر می‌دهم تا تیم حریف را جدی بگیرند تا بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

کمالوند درباره تشکر قلعه نویی بابت حمایتش برای حضور در تراکتورسازی گفت: فکر نمی‌کنم منظور امیر خان قلعه‌نویی این باشد چون ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و هیئت‌مدیره تصمیم می‌گیرد. شاید با ما مشورتی بشود ولی ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی ارتباطی به من ندارد ولی من از او حمایت می‌کنم چون کارنامه بسیار موفقی دارد و یقین دارم می‌تواند به این تیم کمک کند چون تراکتورسازی اخیراً مریض شده بود و با توجه به درخواست تونی برای رفتن حضور قلعه‌نویی مفید بود.

وی در پایان گفت: برنامه هایی مثل 90، شب های فوتبالی و موج فوتبال می توانند به فوتبال ما کمک کنند و آنالیزهایی که انجام می دهند می تواند به مربیان و تیم ها هم کمک کند و برنامه موج فوتبال هم باید از بحث آنالیز استفاده کند و از همکاران رسانه ای بهره ببرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس