کد خبر 510945
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

ارتش یمن یک پایگاه نظامی ائتلاف متجاوز به این کشور در «صافر» استان «مارب» را هدف قرار داد، در این عملیات سامانه ویژه هدایت پهپادها و چندین بالگرد آپاچی نابود و تعداد زیادی از مزدوران حمله‌کننده به یمن کشته شدند.

به گزارش مشرق، یک منبع نظامی به شبکه «المسیره» گفت  موشک نخست گذرگاه مرزی «الطوال» عربستان را هدف گرفت و موشک دوم پایگاه ویژه ائتلاف عربستان در منطقه صافر در استان مأرب را هدف گرفت.

بر اساس گزارش مذکور، سامانه ویژه کنترل پهپادها و تعدادی از خودروهای زرهی در این پایگاه هدف قرار گرفت و در پایگاه آتش‌سوزی شدیدی رخ داد.

همچنین در این عملیات  دهها تن از نیروهای عربستانی و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس که در ائتلاف عربی علیه یمن شرکت دارند، کشته شدند و بالگردهای نظامی مجروحان این پایگاه را به ورودی‌های مرزی انتقال دادند.

المسیره افزود در پی اصابت موشک به پایگاه یاد شده چند بالگرد آپاچی نیز در آتش سوختند.

پس از عملیات مذکور، حالتی از سردرگمی در پایگاه مذکور به وجود آمده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • باراک اوبی ما ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    درور بر مردان و زنان جبهه مقاومت در یمن. دهان این قبیله بدوی وهابی را سرویس کنید.
  • یالثارات الحسین ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    الحمد الله الله اکبر الله اکبر الله اکبر الموت الامریکا الموت الاسرائیل العنت علی الیهود النصر لااسلام
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    خدیا به حق مقربان درگاهت یمنیها عراقیها حفظ وحراست بفرما ای اهل ایمان عاجزانه مستدعی هستم این عزیزان رابااداب کامل دعاکنید
  • افشین تهران ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    پس بدون سلاحهای انچنانی هم میشه پیروز شد.
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    مقاومت یمن پشتیبانی هوایی نداره به خاطر همین تا تعز و غرب مارب و مناطق کوهستانی عقب نشسته و با پراکنده شدن تاثیر حملات هوایی رو به شدت پایین آورده با جنگ چریکی ، پیشروی و عقب نشینی و انداختن در تله و هدف گرفتن انبوه متجاوزان با موشک ها تاحالا حداقل 2000 نفر از متجاوزان رو هلاک کرده در واقع دارن در دو منطقه ای که گفتم متجاوزان رو دونه دونه دفن می کنن نزدیک 10 اپاچی ، نزدیک 4 کشتی جنگی و ده ها تانک آبرامز و برادلی و ... صد در صد منهدم شدن ، عربستان تو بد باتلاقی فرو رفته اینا در حالیکه که هنوز حملات تخریبی به مخازن نفت و پالایشگاه ها ، نیروگاه ها ، پل ها ، ساختمان های مهم و ... تاسیسات زیربنایی و ترور کسانیکه دستشان به خون ملت آلودست آغاز نشده .
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    بزنید پالایشگاه های نفت سعودی را تا پدرشون درآد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس