کد خبر 513925
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: از یک امتیاز بازی با پدیده که کسب کردیم و همچنان در جمع مدعیان ماندیم، راضی هستم.

به گزارش مشرق، برانکو پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پدیده در نشست خبری گفت:یک بازی دراماتیک برای ما بود که نتیجه منطقی رقم خورد از هواداران تشکر می‌کنم که تعداد زیادی به ورزشگاه آمدند و باید از آنها عذرخواهی هم بکنم زیرا در سطح بازی‌های قبلی نبودیم.

وی ادامه داد: به هر حال بعد از 16 بازی شاید منطقی باشد که یک بازی را آنطور که می‌خواهیم اجرا نکنیم اما جا دارد از انگیزه بازیکنانم تشکر کنم که با وجود شرایط سختی که پیش آمد و با حضور یک بازیکن کمتر نشان دادند که انگیزه برنده شدن دارند.

برانکو گفت: یک امتیاز راضی هستیم زیرا در جمع مدعیان هستیم و به روند شکست ناپذیری خودمان ادامه دادیم.

وی در مورد اینکه سوشا مکانی یکی از مقصران ناکامی‌های این فصل پرسپولیس بوده و امروز هم در گل های خورده پرسپولیس مقصر بود و نمی‌خواهید دروازه‌بان جدیدی جذب کنید، گفت: امروز شکست نخوردیم و سوشا هم مقصر نبود و اگر بخواهیم بازیکنی بگیریم به سیاست های باشگاه ربط دارد که از آنها پرده برداری نمی‌کنیم. سوشا در بازی با گسترش بهترین بازیکن بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیشنهاد خارجی به طارمی، گفت: از پیشنهاد به طارمی خبر ندارم اما می‌دانم که بسیاری دنبال بازیکنان ما هستند که این افتخاری برای بازیکنان و باشگاه است. طارمی با ما قرارداد دارد اما اینکه چه اتفاقاتی رقم بخورد نمی‌توانیم پیش بینی کنیم و او فعلا در حال گلزنی برای ماست.

برانکو در مورد ناهماهنگی خط دفاع و هافبک تیم پرسپولیس و مقصر گل‌های امروز، گفت: همیشه یک نفر مقصر است که گل می‌خوریم. تاکنون 15 بازی خوب انجام داده‌ایم امروز هم خوب بودیم اما به عنوان مربی انتقاداتی به این بازی دارم. انسجام تیمی نداشتیم و طبیعی است که در این وضعیت بین خطوط ناهماهنگی به وجود می‌آید. برای همه تیم‌ها این مسایل پیش می‌آید و متاسفم که نتوانستیم با برد هواداران خود را خوشحال کنیم و قطعا در بازی‌های آینده بازیکنان ما تمام توانشان را می‌گذارند که بهتر و موثرتر بازی کنند.

وی در مورد گلزنی بعد از دقیقه 90 گفت: تیم ما از نظر فیزیکی خیلی آماده است و تا آخرین ثانیه‌ها شخصیت جنگندگی خود را حفظ می‌کند و این برای پرسپولیس مهم است که چنین شرایطی داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد کندی خط دفاع تیمش گفت: روی دو شروع مجدد گل خوردیم. یک ضربه ایستگاهی هم به تیر دروازه ما خورد و این مسایل را به بازیکنان مان گوشزد کرده بودیم. خط دفاع ما با وجود اینکه سن و سال بالایی دارد اما خوب کار می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مردی از تهران ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    سوشا روبندازید بیرون
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    انصافا به سخنان گهر بار جناب کی روش پی بردم وقتی گفت بازبکن تیم ملی هم باید از لحاظ "اخلاقی" هم از نظر "فنی" مورد تایید باشه!! سوشا هم از لحاظ "فنی" ترکونده هم یه بازی در میون محروم میشه!! پس من هم در مورد دعوت نکردن از سید مهدی رحمتی -بهترین دروازه بان تاریخ اسیا- به تیم ملی به جناب اجنبی چشم آبی حق میدهم!!!! سوشا که دعوت میشه به تیم ملی خیلی از سید مهدی سر تره !هم از لحاظ اخلاقی هم از لحاظ فنی!! و اینجاست که ملاک جناب اجنبی برای تایید شدن یک بازیکن از لحاظ فنی و اخلاقی پی میبریم
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    خیلی داور بهتون حال داد درواقع داور نذاشت ببازبد. کلی وقت اضافه گرفت یه ضربه کاشته هم بهتون هدیه داد تا گل کنید. من نمیدونم چرا داورهایی که اولین داوریشون تو لیگه رو چرا واسه تیم لنگ میذارن؟ تا حالا ندیده بودم این داور تو لیگ برتر قضاوت کنه اینکه تیم لنگ اینهمه رو داوری حساس بوده و یهو میان داوری تازه کار برای تیم لنگ میذارن و داور باختشون رو با مساوی عوض میکنه باید شک کرد!! درواره بان ملی پوش تیم ملی ایرانو عشقه! تایید شده های اخلاقین دیگه به گفته کارلوس اجنبی بازیکنان تیم ملی باید هم از لحاظ فنی هم از لحاظ اخلاقی تایید شده باشن. پیروانی چه حالی میکنه هر چی لنگیه ریخته تو تیم ملی. همین میشه دیگه عمان و گوام و ترکمنستان برامون میشن دغدغه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس