کد خبر 515132
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

سرپرست موقت تیم استقلال گفت: وقتی درگیری بین من و عمران‌زاده اتفاق نیفتاده چگونه در مورد آن صحبت کنم؟

مجیدی: درگیری خاصی با حنیف نداشتمبه گزارش مشرق، فرزاد مجیدی با تکذیب شایعاتی که در خصوص درگیری‌اش با حنیف عمران‌زاده به گوش می‌رسد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنهایی که چنین شایعاتی را به راه می‌اندازند، هدف دارند. واقعیت این است که همه چیز در استقلال خوب و عالی است و همه دست به دست هم داده‌ایم تا تیم روند خوبی در پیش گرفته و به موفقیت برسد. 

وی افزود: این شایعات نمی‌دانم از کجا نشأت می‌گیرد اما لازم می‌دانم قبل از هر چیز به شما خبرنگاران خسته نباشید بگویم چون واقعا خیلی زحمت می‌کشید،  ضمن اینکه من به عنوان سرپرست موقت در خدمت استقلال هستم و جا دارد در اینجا برای سلامت منصور پورحیدری دعا کنیم امروز ادب حکم کرد که من یادی از او کنم. 

مجیدی در واکنش به این سوال که آیا واقعا اختلاف بین او و عمران‌زاده وجود ندارد، گفت: شما خبرنگاری که مدام این سوال را می‌پرسی هر روز به تمرین استقلال می‌آیی تا حاشیه ایجاد کنی. اشکال ندارد به هر حال شما کارتان این است و نمی‌شود خرده گرفت. اگر نظر من را می‌پرسید باید بگویم اصلا مشکلی با هیچ کس ندارم. از روز اولی که به استقلال آمدیم به این نکته تاکید داشتیم که باید همه نظم و انضباط را رعایت کنیم. امروز هم تاکید می‌کنم که باید در همه کارها نظم باشد. مسلما اگر الان من در حین مصاحبه شما با یک بازیکن به یک‌باره جلوتان قرار بگیرم کار نادرستی انجام داده ام و بی‌نظمی ایجاد شده است. 

وی در پایان درباره برگزاری دیدار بازی استقلال و سیاه‌جامگان در هوای آلوده گفت: به نظرم هوای دیروز تمیزتر از هوای امروز بود حتی تمیزتر از تمام روزهایی که مدارس تعطیل بود و من نمی‌دانم چرا بازی را دیروز برگزار نکردند و این مسابقه به امروز موکول شد.

مجیدی در خاتمه در خصوص اینکه چرا درباره درگیری‌اش با مجیدی واضح صحبت نمی‌کند، گفت: درگیری نبود که من بخواهم درباره آن صحبت کنم برخی شما خبرنگاران فقط دنبال حاشیه هستید. اصلا چنین بحثی نبوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس