اعضای تیم ملی ایران بنا به دستور رئیس فدراسیون هندبال حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارند.

به گزارش مشرق، شاگردان عرفان اسماعیلاگیچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از بازگشت از مسابقات انتخابی المپیک که با کسب عنوان دومی ایران خاتمه پیدا کرد به ایران بازگشتند و پس از مدتی استراحت راهی اردوی تدارکاتی لهستان شدند؛ اردویی که خالی از حاشیه هم نبود!

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تیم ملی هندبال کشورمان 29 آذر ماه به منظور آمادگی در مسابقات آسیایی بحرین در رقابت‌های چهار جانبه لهستان عازم این کشور شد. شاگردان عرفان پس از لهستان و از تاریخ 11 تا 16 دی ماه دو دیدار دوستانه نیز در آلمان برگزار خواهند کرد.

چندی پیش برخی از بازیکنان تیم ملی هندبال ایران در گفت‌وگو با رسانه‌های ایران از شرایط موجود در تیم ملی به شدت گلایه کردند و که عرفان در راس انتقادها قرار داشت و سیبل ملی‌پوشان شده بود. پس از اینکه برای سفر تیم ملی به لهستان و قراردادن نام خانواده دبیر فدراسیون هندبال در لیست تیم ملی حاشیه‌هایی ایجاد شد، حالا ظاهراً سید ابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون راهکار عجیبی را ارائه کرده است.

شنیده شده که مهدوی ملی‌پوشان هندبال را ممنوع‌المصاحبه کرده و اعلام شده که خبرنگاران می‌توانند از طریق سایت و روابط عمومی فدراسیون اخبار و مصاحبه های مربوطه را پیگیری کنند. این پیشنهاد در حالی ارائه شد که سایت فدراسیون هندبال در انتشار اخبار تاخیر زیادی دارد و نمی‌تواند منبع خبری مطمئن و به روزی برای اصحاب رسانه باشد.

آخرین اردوی ملی‌پوشان 20 تا 23 دی در تهران برگزار می‌شود. هفدهمین دوره مسابقات آسیایی بحرین 25 دی تا 8 بهمن به میزبانی بحرین برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس