کد خبر 516885
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

مهدی تارتار سرمربی راه آهن در پاسخ به سوالی پیرامون انتقال احتمالی مهرداد محمدی به استقلال گفت: من قویا این شایعات را تکذیب می‌کنم

انتقال مهرداد محمدی به استقلال قویاً تکذیب شد
به گزارش مشرق، سرمربی راه آهن در این باره گفت: 13، 14 تیم برای بازیکنان راه آهن در خواست داده‌ام و مهرداد محمدی هم یکی از آنهاست. اکثر تیم‌ها او را به شرایط فنی و سنی‌اش می‌خواهند.در جلسه روز گذشته حتی خواستم میلاد محمدی هم بماند که مالک باشگاه در این باره تصمیم می گیرد.

او ادامه داد: به هیچ عنوان قصد تعویض یا فروش مهرداد محمدی را ندارم. ما باید نقاط ضعف خود را ترمیم کنیم نه اینکه نقاط قوت خود را هم از دست بدهیم. من دقایقی پیش با آقای صادقپور صحبت می‌کردم. مدیریت باشگاه هم کاملا مساله انتقال محمدی را تکذیب کرد و ما او را به هیچ تیمی نخواهیم داد.

تارتار در پاسخ به این سوال که حرف‌های منوچهری سرپرست تیم درباره معاوضه بازیکنان استقلال با محمدی چقدر حقیقت دارد گفت: شاید استقلالی‌ها خودشان درخواست تعویض کرده باشند اما ما کسی را از این باشگاه نخواسته بودیم و با دادن مهرداد هم مخالفیم.

سرمربی راه آهنی ها در پایان صحبت‌هایش هم گفت: فکر می‌کنم شایعات تمرکز بازیکنانمان را می‌گیرد و انتظار دارم تا خبری را مطمئن نشدند انعکاس ندهند و به باشگاه‌ها احترام بگذارند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس