کد خبر 521047
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

آندرانیک تیموریان از ام صلال جدا شده و در حال بررسی پیشنهادهایش است. به نظر می رسد با توجه به صحبتهای سرژیک تیموریان، یکی از گزینه های آندو برای ادامه فوتبال استقلال است.

به گزارش مشرق، آندرانیک تیموریان به دلایلی خاص از ام صلال جدا شده و فعلا در حال بررسی پیشنهادهایش است. او از دو تیم قطری و چند باشگاه ایرانی پیشنهادهایی را دریافت کرده که به نظر می رسد یکی از آنها را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد. در حالی که تا چند روز قبل مظلومی مدعی بود که به آندو نیازی ندارد، پرویز مظلومی امروز در مصاحبه ای از بازگشت تیموریان به استقلال استقبال کرده و تاکید کرده که کاپیتان تیم ملی را می خواهد.

از طرفی دیگر سرژیک تیموریان، برادر بزرگتر آندو و مدیر برنامه هایش صحبتهایی انجام داده که می توان آنها را چراغ سبز آندرانیک برای بازگشت به استقلال دانست. سرژیک در صحبتهایش مصاحبه آندو مبنی بر عدم بازگشت به استقلال را تکذیب کرده و گفته:« نمی دانم چرا از قول آندو نوشته اند که هرگز به استقلال برنمی گردد. اینطور نیست، چون استقلال خانه ما است و هر احتمالی وجود دارد. اولویت آندو تیمهای خارجی است اما اگر بخواهد در ایران بازی کند مطمئنا استقلال یکی از گزینه های اصلی اش خواهد بود.»

این صحبتهای سرژیک تیموریان را می توان چراغ سبز آندو برای بازگشت قلمداد کرد. به خصوص حالا که پروزی مظلومی هم او را می خواهد و البته آندو هم پولش را از ام صلال گرفته و استقلال هزینه هنگفتی برای بازگشت او متقبل نخواهد شد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس