کد خبر 522019
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: اگر حضور بیرانوند برای پرسپولیسی‌ها مهم نیست خب آنها به جای بیرانوند بروند از مقدونیه یا ازبکستان دروازه‌بان بیاورند.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده در خصوص اینکه به نظر می‌رسد ‌آنها برای انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس خواهان مهدی طارمی شده‌اند، گفت: من اسم بازیکنی را نبردم و این شایعات و حرف و حدیث‌ها را رها کنید. ما تمایلی به انتقال بیرانوند نداشتیم اما در یک کار غیرحرفه‌ای این مسئله رسانه‌ای شد و به همین دلیل بیرانوند باید در کمیته انضباطی باشگاه نفت حاضر شود تا پاسخگوی اشتباهش جهت مذاکره با مدیران پرسپولیس باشد. البته بخشی از تقصیرها هم گردن پرسپولیسی‌هاست که با بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه دیگر مذاکره کردند که من به آن ورود نمی‌کنم.

وی ادامه داد: البته شنیدم که امروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای با رادیو کرده و اعلام کرده حضور بیرانوند در پرسپولیس هنوز منتفی نشده است که به نظرم این صحبت‌ها ایراد دارد چراکه بیرانوند در ترکیه همراه تیم نفت است و این مسائل تمرکز او را به هم می‌زند به همین دلیل من هم با طاهری صحبت کردم و گفتم ما هم یکی از بازیکنان شما را نیاز داریم و قرار شد ظرف 72 ساعت به ما پاسخ دهند.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن مهدی طارمی یا فرشاد احمدزاده است، افزود: ما اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کنیم و اسمی از کسی نمی‌آوریم تا تمرکز بازیکن به هم نخورد. اسامی هم که آوردید را تایید یا تکذیب نمی‌کنم و شما بهتر است از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این باره سوال کنید که با یک کار غیرحرفه‌ای نام بیرانوند را به وسط کشیدند اما ما حرفه‌ای رفتار می‌کنیم و تا وضعیت بازیکنی که می‌خواهیم مشخص نشود نام او را اعلام نخواهیم کرد.

وی در مورد اینکه شما می‌خواهید یک بازیکن نیمکت‌نشین به پرسپولیس بدهید اما تقاضای یکی از مهره‌های اصلی این تیم را کرده‌اید، افزود: بیرانوند برای پرسپولیس خیلی مهم است؟ آیا او بازیکن ملی هست یا نه؟ ما چه نیازی داریم که بخواهیم این کارها را بکنیم. او چند بازی نیمکت‌نشین بود که آن هم به دلیل مسائل انضباطی بود. به جای تحلیل‌های غیرحرفه‌ای باید اخلاق را در نظر گرفت. اگر شما جای مدیرعامل باشگاه نفت بودید آیا منافع باشگا‌ه‌تان را در نظر نمی‌گرفتید؟ ما فقط وحید شیخ‌ویسی را داریم اما از رسانه‌ها انتظار داریم که حالا که نفت تیمی است که باید در آسیا بازی کند و نیاز به حمایت دارد آیا باید اینچنین درباره ما صحبت شود؟

وی خاطرنشان کرد: استراتژی ما مثل یک شطرنج است.اگر شما در بازی شطرنج فیل‌تان را از دست بدهید آیا جای او سرباز می‌گیرید؟ بیرانوند دروازه‌بانی است که می‌تواند 10 سال در هر تیمی باشد. او همین حالا پیشنهاد خارجی دارد و من بدم نمی‌آید که او را ترانسفر کنم. در نظر بگیرید که من مدیر باشگاه نفت هستم و اگر به فکر باشگاهم نباشم به این باشگاه خیانت کردم.

مدیرعامل باشگاه نفت خاطرنشان کرد: روال قانونی و منطقی این است که باشگاه‌ها بدون اجازه با بازیکنان دیگر صحبت نکنند. من نامی از بازیکنی نمی‌آورم اما شما که می‌گویید ما به جای بیرانوند طارمی را می‌خواهیم من از شما می‌پرسم آیا ارزش بیرانوند کمتر از طارمی است؟ بیرانوند یک دروازه‌بان ملی‌پوش و خوب است. از رسانه‌ها هم می‌خواهم که گمانه‌زنی نکنند و اسمی را مطرح نکنند. اگر برایشان دروازه‌بان مهم نیست خب بروند از مقدونیه ازبکستان دروازه‌بان بیاورند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • امیر محمد ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    اقا بشین رو میزت و جوک نگو.فکر میکنی چه تیمی هستی که میگی اگه پیشنهاد بدیم تمرکز بازیکن پرسپولیس بهم میخوره
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    برو بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس