کد خبر 522357
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

صبح امروز در جاده چرمشهر ـ ورامین یک دستگاه تریلر حامل مواد شیمیایی خطرناک واژگون شد.

 به گزارش مشرق، محمد مهمان‌نواز در جمع خبرنگاران جنوب تهران در ارتباط با حادثه صبح امروز جاده چرمشهر اظهار کرد: یک دستگاه تریلر حامل مواد شیمیایی خطرناک در حد فاصل جاده ورامین به آب‌باریک از جاده خارج و دچار واژگونی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ورامین افزود: در پی این حادثه محموله مواد شیمیایی این تریلر نیز در جاده پخش و با واژگونی خودرو سوخت ماشین نیز در معرض ترکیب با این مواد شیمیایی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با اطلاع حادثه به ماموران آتش‌نشانی شهرستان ورامین چند اکیپ به همراه تانکر آب و گروه به محل اعزام شدند و با توجه به احتمال وقوع حادثه بزرگ سریعا اقدام به پاکسازی محل از مواد شیمیایی و رفع خطر کردند.

مهمان‌نواز تصریح کرد: با توجه به اینکه باید سریعا مواد شیمیایی از محل پاکسازی می‌شد و احتمال بروز فاجعه انفجار و یا مسمومیت وجود داشت با درخواست نیروهای آتش‌نشانی ورامین یگان موتوری شهرداری ورامین نیز به محل اعزام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت: در این عملیات چندین دستگاه خدمات موتوری شهرداری به همراه تمام نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی شهرداری ورامین حضور داشتند و با زحمات این عزیزان در بعد از پنج ساعت عملیات از بروز حادثه‌ای بزرگ پیشگیری شد.

وی تاکید کرد: در این حادثه راننده تریلر دچار مصدومیت شد و علت اولیه حادثه نیز بی‌احتیاطی راننده در عدم کنترل وسیله نقلیه بوده اما نظر نهایی را کارشناسان راهور باید اعلام کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس