کد خبر 523050
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

اگر نگاه درستی به زمان حضور برانکو در ایران چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی داشته باشیم می فهمیم که او هیچ وقت دروازه بان های خوبی نداشته است.

به گزارش مشرق، وحید قلیچ از ابتدای فصل با دروازه‌بانهای پرسپولیس مشکل داشت. او حتی پیش‌بینی کرده بود که سوشا به پرسپولیس ضربه بزرگی می‌زند. پیش‌بینی‌ای که حالا به وقوع پیوسته است. قلیچ اعتقاد دارد که مشکل پرسپولیس این است که برانکو دروازه‌بان نشناس است! او در این مورد گفت:« آن زمان هم اگر این صحبت را بیان کردم به این خاطر بود که دلم به حال پرسپولیس می سوخت.الان می بینید که در دروازه با مشکل عدیده ای روبرو است و اگر این مشکل به خوبی حل شود با این بازی هایی که من از انها می بینم ۱۰۰درصد شانس قهرمانی دارند.در حال حاضر نداشتن گلر برای آنها معضلی جدی است اما نمی دانم چرا دست روی دست گذاشته اند!

البته سوال این است که برانکو اصلا از چه گلری خوشش می آید؟!اگر نگاه درستی به زمان حضور برانکو در ایران چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی داشته باشیم می فهمیم که او هیچ وقت دروازه بان های خوبی نداشته است.وقتی دروازه بان تیم ملی ما یکی مانند ابراهیم میرزاپور بود که دائما تن و بدن ادم را می لرزاند باید متوجه این امر بشویم که برانکو شناخت مناسبی روی دروازه بانان ندارد و باید این کار به دست اهل فن بسپارد.»
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس