رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند از تشییع و خاک‌سپاری هشتمین و نهمین شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) در شهرهای کیلان و آبسرد خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیر مرادی امروز با اشاره به تشییع پیکر هشتمین و نهمین شهیدان افغانستانی مدافعان حرم حضرت زینب (س) اظهار کرد: دو شهید افغانستانی مدافع حرم حضرت زینب (س) در نبرد حق علیه باطل در جبهه‌های راستی و حقیقت در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: خانواده‌های این دو شهید افغانستانی در کیلان و آبسرد ساکن هستند و مراسم خاک‌سپاری این دو بزرگوار نیز در همین شهرها صورت خواهد گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند تصریح کرد: شهیدان سیدیاقوت سجادی با 20 سال سن و  بهلول صداقت‌حسینی با 45 سال سن هشتمین و نهمین شهدای افغانستانی هستند که جان خود را در دفاع از حرم عمه سادات نثار کردند و در شهرستان دماوند به خاک سپرده می‌شوند.

مرادی با اشاره به زمان تشییع این شهیدان جان‌برکف در شهرستان دماوند افزود: مراسم تشییع شهید سیدیاقوت سجادی در روز چهارشنبه، هفتم بهمن‌ماه سال جاری ساعت 10 صبح از میدان امیرکبیر تشییع و در گلزار شهدای شهر کیلان به خاک سپرده خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین مراسم تدفین نهمین شهید مدافع حرم بهلول صداقت‌حسینی نیز صبح روز پنج‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه سال جاری ساعت 10 صبح در شهر آبسرد از مقابل حوزه بسیج تشییع و در گلزار شهدای این شهر تدفین خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند گفت: خون شهدا این‌قدر ارزنده است که جان‌فشانی‌شان با هیچ ترازویی قابل قیاس نیست و امیدوار هستیم که تمام مردم و مسئولان ما ادامه‌دهنده راه این شهدا باشند.

وی یادآور شد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان دماوند به همراه مسئولان خود همچون دفعه‌های گذشته، شهدای حرم عمه سادات را بر روی دستان خود تشییع خواهند کرد.

از خردادماه امسال شهرستان دماوند میزبان هفت شهید مدافع حرم عمه سادات بوده است که این شهدای والامقام در کیلان، آبسرد و روستای آیینه‌ورزان در آرامگاه ابدی‌شان به خاک سپرده شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس